Gå til innhold

Bil fra kirken til lokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

SKal gifte meg den 16,06,2012, og har da allerede begynt å titte og ordne med småting, da jeg ikke orker stress før bryluppet, og ser på dette som kos:)

Har tenkt litt på det med bil fra stedet jeg er, til kirken og tilbake til lokale.

Noen velger jo å bruke sin egen bil, men noen vil kanskje ha en litt stas av en bil som dem ikke eier:)

- åssen bil?

- leie eller låne av kjente?

- Hvor skal man finne hvis man ikke kjenner noen som har?

- noen som kjenner noen som driver med kjøring i akershus området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk med diverse veteranbilklubber! Noen klubber har bestemte biler de leier ut til bryllupskjøring :)

Skrevet (endret)

Hei.

SKal gifte meg den 16,06,2012

Samme dag som oss:)

Endret av kvn84
Skrevet

Vi lånte en fin, ganske ny bil som ble pyntet med tyll og sløyfer og ble riktig så fin :) Vi fant ut at vi ikke var villige til å bruke så mye penger på det så da var den en god løsning for oss.

Skrevet

For å spare deg for en del jobb: Hvis du ikke kjenner noen du kan låne en bil av, må du raskt beregne noen tusenlapper (tror 5-6000 er helt vanlig) for å leie en pen/gammel bil, vanligvis med sjåfør (veteranbileiere lar sjelden andre kjøre). Jeg gjorde litt undersøkelser, men fant ut at det ikke var verdt kostnaden for de 10 minuttene fra og til - vi brukte nok penger den dagen likevel!

Vi endte opp med å vaske og pynte bilen til foreldrene mine, en sort, helt vanlig bil som er ca 5 år gammel. Nyvasket og polert så den absolutt fin nok ut.

Bilen er en 7-seter, så vi tok ut den midterste raden, og satte de to bakerste setene litt frem, så det ble god plass til den store kjolen min. En venn var sjåfør til kirken (jeg og forloveren min), og fra kirken til fotograferingen kjørte hans forlover, med min forlover i passasjersetet foran, og oss bak.

Et tips: bilen er litt høy, så vi hadde en liten krakk som ble satt utenfor bilen da jeg skulle inn og ut - det hjalp veldig!

Skrevet

Vi har bestilt limosine, fra fotograf til kirke og fra kirke til lokale. Jeg kunne bli hentet hos frisør også om dette var ønskelig. Bil og sjåfør i opp til 4 timer vil koste 3500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...