Babymamanr1 Skrevet 16. januar 2011 #1 Del Skrevet 16. januar 2011 Skip Hop Dash Deluxe.. Noen som vet om disse er mulig å få tak i her i Norge? Har lett og lett etter en stelleveske jeg likte, og da fant jeg denne- men selvfølgelig gjelder denne nettbutikken bare for USA.. Billig var den også! Her er link: http://www.skiphop.com/product/22000.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 #2 Del Skrevet 16. januar 2011 På ebay har de en hel haug med stellevesker. I akkurat den modellen har jeg ikke funnet noen selgere som sender til Europa, men du kan jo sende selgerne en melding og forhøre deg? Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babymamanr1 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2011 På ebay har de en hel haug med stellevesker. I akkurat den modellen har jeg ikke funnet noen selgere som sender til Europa, men du kan jo sende selgerne en melding og forhøre deg? Se her. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. januar 2011 #4 Del Skrevet 16. januar 2011 Du kan bestille den fra bl.a. lilleprinsen.no eller alexi.no. Jeg bestilte den fra Mamas & Munchkins. Selv med frakt og moms endte det på bare 600 kr, så betydelig billigere enn noen som helst norsk nettbutikk og jeg hadde den innen to uker. Veldig fornøyd med stellevesken forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde denne stelleveska fra Skip hop, og alt var greit bortsett fra den elendige magnetlåsen - som gang på gang avmagnetiserte bankkortene mine (ettersom jeg fikk nye tilsendt)! Fryktelig irriterende! Så husk å ha lommeboka i jakka eller noe.. Hjalp ikke å flytte den til et rom i veska langt unna magnetlåsen. Og selv om de fleste steder bruker chip, så var det flere ganger jeg sto der og de kun tok stripe - og jeg bare måtte gå. Flere bensinstasjoner feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. januar 2011 #6 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg hadde denne stelleveska fra Skip hop, og alt var greit bortsett fra den elendige magnetlåsen - som gang på gang avmagnetiserte bankkortene mine (ettersom jeg fikk nye tilsendt)! Fryktelig irriterende! Så husk å ha lommeboka i jakka eller noe.. Hjalp ikke å flytte den til et rom i veska langt unna magnetlåsen. Og selv om de fleste steder bruker chip, så var det flere ganger jeg sto der og de kun tok stripe - og jeg bare måtte gå. Flere bensinstasjoner feks. Det har jeg aldri opplevd og jeg har brukt stellevesken jevnlig i over to år og har alltid lommeboka i den fremste lomma (med glidelås) som er nærmest magnetlåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå