Gjest Mann19 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Var på en privat fest i går, hvor jeg møtte mange bekjente. Deriblant møtte jeg også min 31 år kvinnelige kollega som jeg jobber sammen med av og til. Har ikke noe spesielt forhold til henne, og på tross av at vi jobber sammen prater vi egentlig ikke så mye sammen.. Da jeg drakk litt ble vi mer snakksalig og spøkte med at hun måtte vise meg huset hennes en dag. Det var da hun sa "ja bare å bli med meg nå så skal jeg ha kaffen klar" elns... Ble litt overrasket over at hun var seriøs. Endte med at jeg satt på henne i bilen, da hun skulle være sjåfør for en hun kjente. Da vi hadde satt vedkommede av, kjørte hun hjem til huset sitt hvor vi visstnok skulle ta en kaffe.... Vel, endte med at vi pratet og flirte i ca en halvtime i sofaen før jeg begynte med litt lett kroppskontakt som å ta henne på skulderen og hånden.. Til slutt begynte vi å kline og endte i sengen hennes, mens de 3 yngre barna hennes sov. Tror de er under 10 år hvertfall.. Vi hadde sex og da jeg våknet om morgenen der ringte jeg en kompis (fest-verten) og ba han hente meg før hun våknet.. Vet ikke helt, men jeg føler at det hele er veldig rart å tenke på nå og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg eller hva jeg skal si til henne når vi møtes på jobb.. Både jeg og henne vet at vi aldri kan være sammen, da hun har barn og er en del eldre enn meg.. Noen som har vært i samme situasjon? Gruer meg litt og føler det kommer til å bli insane pinlig!!
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Oppfører du deg som om det er et problem, blir det et problem. Oppfører du deg helt normalt, vil ting gå tilbake til det normale etter kort tid.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Hvorfor kan dere ikke være sammen,bare fordi hun har barn og er eldre enn deg?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 til anonym. Tror ikke mann 19 og alenemor på 31 med 3 barn sender rett signal til barna. Eller noen som helst for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jeg ser ikke problemet. Hadde kjønnene vært byttet om hadde dette vært en helt dagligdags situasjon.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Ikke stress. Møt opp på jobben i morgen, smil til henne og si takk for sist. Så blir det litt opp til henne å ta neste steg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå