Gå til innhold

leie av fiolinister e.l.i trondheim-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

da det ser ut til at organisten ikke kan spille den sangen jeg vil ha når jeg kommer inn i kirka, må jeg ta saken i egne hender..jeg lurer på om noen har erfaring med å leie strykere i trondheim-området, må ha tre-fire stykker til det stykket som skal spilles( "canon" ac johan pachelbel).hva koster disse, hvor henvender jeg meg? dersom det er noen som har noter til denne for kirkeorgel, er jeg veldig takknemlig, da det er det som er problemet med organisten!!!jeg SKAL ha denne sangen, og jeg kan ikke fatte at det skal være vanskelig å få det til, men .....HÅPER PÅ MANGE TIPS!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med Universitetet på Dragvoll, musikklinja, du kan også ringe til musikkskolen i Trondheim. Har desverre ingen nummer, sjekk gule sider. Ønsker deg lykke til!

(Univeristetet heter NTNU)

PS! Når og i hvilken kirke gifter du deg?

Skrevet

jeg gifter meg i åfjord, på fosen 17. august!!!vi bor i trondheim, dvs. snart(har vært på lillehammer i studietida), vi er begge fra fosen.mye tull, her!!!vet nesten ikke hvor vi bor, engang!!!

Skrevet

Kan tipse deg om en utrolig dyktig mann fra Stadsbygd som spiller fele, Anders Marstrander, 7105 Stadsbygd, Telefon: Telefon nummer er ikke tillatt lagt ut - moderator

Ellers så går det jo an å høre med musikkskolen i Åfjord om de har noen kontakter.

Vet også at det er flere i Rissa som spiller fele, men det kan kanskje Anders Marstrander vite mer om. Han er leder for Rissa Musikkråd.

Har du forresten spurt kirkekontoret om de har noen å anbefale? Ofte vet de jo om noen som har spilt i begravelser el.

Lykke til!1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-07 17:56 ]

Skrevet

Kom på en ting: Ang. noter så kan du sikkert høre med Ole Andreas på kirkekontoret i Rissa. Han virker i alle fall innmarig grei, flink og enkel å ha med å gjøre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mange flinke strykere i Trondheim. Trondheims-solistene f. eks. Ellers så kan du ta kontakt med fiolinlæreren på musikkonservatoriet i Trondheim, eller symfoniorkesteret i Olavshallen.

Lykke til !

Gjest Anonymous
Skrevet

Glemte bare- spør også organistene på musikkonservatoriet. Det er sikkert noen av dem som kan komme å spille canon for deg- og det blir MYE billigere enn å leie strykere...bare en tanke.

Skrevet

tusen takk for gode forslag!!artig å se at noen har god kjennskap til fosen!!ringte folkebiblioteket ang. noter i dag, og de kunne låne meg, så jeg får sende disse til organisten så får vi se om det ordner seg likevel.ellers er det håp selv om det ikke ordner seg likevel, skjønner jeg!!tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...