AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Ei jeg kjenner er forholdsvis nyskilt, i 40åra, og har to barn på ca 8 og 10 eller noe... Uansett, statusene på facebook dreier seg ofte om fyll og fest, og ikveld skriver hun at hun skal på bimbo-douche-fest.. Sikkert en annen variant av pimp'n'ho... Er det bare jeg som kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og synes hun setter et dårlig eksempel for sin datter? Helt greit at hun skal få feste, ha det moro med venninner og alt sammen, men trenger hun virkelig å oppføre seg som om hun var russ? Hva synes dere? Jeg hadde forøvrig reagert akkurat likt om det var far som skrev "ut på byen å pelle smårips" for å ta et eksempel... 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Ei jeg kjenner er forholdsvis nyskilt, i 40åra, og har to barn på ca 8 og 10 eller noe... Uansett, statusene på facebook dreier seg ofte om fyll og fest, og ikveld skriver hun at hun skal på bimbo-douche-fest.. Sikkert en annen variant av pimp'n'ho... Er det bare jeg som kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og synes hun setter et dårlig eksempel for sin datter? Helt greit at hun skal få feste, ha det moro med venninner og alt sammen, men trenger hun virkelig å oppføre seg som om hun var russ? Hva synes dere? Jeg hadde forøvrig reagert akkurat likt om det var far som skrev "ut på byen å pelle smårips" for å ta et eksempel... Barna hennes på 8 og 10 er vel ike på Facebook? 1
katt1 Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Noen tenker ikke på at barna deres kan se det på FB om de er venner. Dette er litt typpisk tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Man klær seg selv opp som bimbo eller mimbo på en slik fest så vidt jeg forstår? Er det dette som er bimbo douche fest?
Gjest fireflies Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Barna hennes på 8 og 10 er vel ike på Facebook? Det er vel ikke akkurat unormalt at unger på ti år har facebook den dag i dag..?
Gjest B.B. Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Du er absolutt ikke den eneste! Kanskje er jeg trangsynt, men jeg takler virkelig ikke modne kvinner som flyr rundt på byen og ligger rundt med fremmede når de har små barn hjemme... Synes virkelig at man skal riste av seg denslags før man blir mor. Og ja, slike kvinner er elendige forbilder for barna sine! Det gjelder selvsagt menn også, men det er utrolig mange kvinner her hvor jeg bor som er 20 år eldre enn meg (jeg er selv 20) og likevel kler og oppfører seg som om de skulle vært 14. 2
Flanør Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Du er absolutt ikke den eneste! Kanskje er jeg trangsynt, men jeg takler virkelig ikke modne kvinner som flyr rundt på byen og ligger rundt med fremmede når de har små barn hjemme... Synes virkelig at man skal riste av seg denslags før man blir mor. Og ja, slike kvinner er elendige forbilder for barna sine! Det gjelder selvsagt menn også, men det er utrolig mange kvinner her hvor jeg bor som er 20 år eldre enn meg (jeg er selv 20) og likevel kler og oppfører seg som om de skulle vært 14. Hmmm, MILFS! Snart GILFS!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #9 Skrevet 15. januar 2011 Hmmm, MILFS! Snart GILFS! Jeg vet hva milf er men gilf hva står g for?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Ei jeg kjenner er forholdsvis nyskilt, i 40åra, og har to barn på ca 8 og 10 eller noe... Uansett, statusene på facebook dreier seg ofte om fyll og fest, og ikveld skriver hun at hun skal på bimbo-douche-fest.. Sikkert en annen variant av pimp'n'ho... Er det bare jeg som kjenner jeg blir ordentlig flau på hennes vegne, og synes hun setter et dårlig eksempel for sin datter? Helt greit at hun skal få feste, ha det moro med venninner og alt sammen, men trenger hun virkelig å oppføre seg som om hun var russ? Hva synes dere? Jeg hadde forøvrig reagert akkurat likt om det var far som skrev "ut på byen å pelle smårips" for å ta et eksempel... Huff ja du er ikke den eneste som blir flau over slikt. Når jeg leser slikt tenker jeg at hun desperat forsøker å ta igjen en tapt ungdomstid.
Flanør Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 Jeg vet hva milf er men gilf hva står g for? Grannies (I`d like to fuck). Noen damer er jo hotte til langt oppi femtiåra, ikke sant?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 Grannies (I`d like to fuck). Noen damer er jo hotte til langt oppi femtiåra, ikke sant? Åjaaa selvfølgelig
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Logisk, ikke sant Det var igrunn det
Carrot Skrevet 15. januar 2011 #15 Skrevet 15. januar 2011 Jeg tenker at man har for lite å ta seg til om man absolutt må blande seg i hva andre gjør og ikke gjør..... 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #16 Skrevet 15. januar 2011 Jeg blander meg ikke inn i noe som helst... Jeg leser, registrerer, gjør meg opp en mening og deler den med dere her.. Er ikke akkurat som at jeg konfronterer henne med det. Og hallo? Vi er på KG en lørdag kveld, det er vel hevet over enhver tvil at vi har for lite å gjøre? Og jo, barna er på facebook. 1
katt1 Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 Barn har FB snart alle sammen. Og det skrives veldig mange dumme ting på FB for ikke og snakke om så mange teite bilder folk legger ut der. Man får faktisk kjøpt fotoalbum ennå.
Gjest Hikken Skrevet 15. januar 2011 #18 Skrevet 15. januar 2011 Har en dame som er helt lik som du beskriver på facebook hun ble mor da hun var 16 og har to sønner. en på 21 og en på 13. hun oppdaterer slikt som du sier, poster perverse grove vitser og meldinger, legger ut bilder som hinter til sex og mye mye mer. Hadde jeg vært barna hennes hadde jeg vært skikkelig flau.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Barn på 8 og 10 har ikke noe på facebook å gjøre -aldersgrensen på sida er 13 år. Dessuten kan man velge hvem som får se statusen og ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Du er ikke alene nei, jeg syns dog de er værst på byen. Ingen danser så heftig som dem, ingen ler så høyt, flørter med så kiipe men... uff og huff. Synes de virker kjempedesperat, evt at de har en slitsom og kjedelig hverdag og skal utnytte helgene maksimalt. Til opplysning er jeg i 40 årene selv, og singel.... men forhåpentligvis ikke sånn. Da håper jeg noen av mine gifte venninner gir meg et spark bak :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå