MonThe Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Hei! Er invitert på M- fest, dvs. at alle skal kle seg ut som noe/noen på M. Noen kreative sjeler her ute som vil komme med forslag? Tips til hva/hvem mottaes med takk! Skriv gjerne forslag til konkret kostyme!
One Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Maler, mus, Michael Jackson, Mario, Marshmallow, maur, marsipangris, Mikke mus, munk, Marilyn Monroe, Mullah Krekar, monster, mummitrollet, marsboer..
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 M Sjekk imdb.com om du ikke tok den... 1
Gjest halebein Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Modell, mann, musiker, muskelkvinne, muskelmann...
MonThe Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2011 En masse ogde forslag, takk! Har ikke tenkt å bruke så veldig mye på kostyme, så må bli noe "lettvint".. Igjen, takk alle!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 En masse ogde forslag, takk! Har ikke tenkt å bruke så veldig mye på kostyme, så må bli noe "lettvint".. Igjen, takk alle! marilyn monroe ville vel være det enkleste. hvit 50 talls kjole og sminke og stort hår skulle gjøre susen da?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 marilyn monroe ville vel være det enkleste. hvit 50 talls kjole og sminke og stort hår skulle gjøre susen da? M er enda enklere
Gjest Bond Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 (endret) M Sjekk imdb.com om du ikke tok den... Jeg tok den, naturligvis.. Men ellers, Marylin Monroe og Madonna er nok enkle valg. Ellers - matador, Mowgli, MC Hammer, magiker, maratonløper, Marie Antoinette, Mary Poppins, monk, Merlin, mus, Miss America, mann, måne.. Endret 15. januar 2011 av Bond
MonThe Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2011 Tar ikke den der M jeg må jeg innrømme.. Da er nok Marilyn Monroe mer i "min bane" Fortsatt åpen for forslag, en masse gode ideer her! Mannen foreslo "murstein" eller "melkekartong" , men blir litt upraktisk å ikke kunne sitte hele kvelden
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Jeg tok den, naturligvis.. Men ellers, Marylin Monroe og Madonna er nok enkle valg. Ellers - matador, Mowgli, MC Hammer, magiker, maratonløper, Marie Antoinette, Mary Poppins, monk, Merlin, mus, Miss America, mann, måne.. Hadde vert meget skuffet om ikke Men monk? Mener du munk? :klø: For ikke snakke om Munch
Gjest Sitronmelisse Skrevet 15. januar 2011 #15 Skrevet 15. januar 2011 Miss Universe. I badedrakt og silkebånd....... Veldig enkelt det da
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 Hadde vert meget skuffet om ikke Men monk? Mener du munk? :klø: For ikke snakke om Munch Gjør nok det (til MonThe - M)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 Du kan jo bare komme i vanlige klær og når folk spør hvem du forestiller så svarer du "meg selv". :gjeiper: Tenk om du kler deg ut som Mikke Mus eller Michael Jackson, og så kommer alle de andre som "meg selv". Eventuelt kan du kle deg ut som magedanserinne, møbelsnekker, matros, mormor, megler, motedronning, modell, mann, maler, mattelærer eller Medusa.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Jeg ville kledd meg ut som Moki i Fraglene. Og kjørt full stil med hennes drømmende måte å snakke og oppføre seg på.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Jeg ville kledd meg ut som Moki i Fraglene. Og kjørt full stil med hennes drømmende måte å snakke og oppføre seg på. Glemte å sette inn linken: Moki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå