Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å søke jobber og har funnet ut at det virkelig ikke er lett å finne seg fast jobb i stor stilling.

Derfor har jeg tenkt å prøve vikarbyråer og lurer på om noen vet om det er mulig å få flere jobber samtidig i et byrå eller er det vanskelig med to vikarjobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fullt mulig så lenge det ikke blir over 100 % tilsammen. En annen sak er vel hvor greit det er å finne vikariater som passer inn i hverandres arbeidstider.

Skrevet

Har man ikke lov å jobbe mer en 100%? (kanskje dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling)

Som student har jeg hatt flere jobber samtidig, men ikke til 100% såklart. Men hvis man har en 80%stilling fast f.eks, hvordan blir det hvis man i tillegg tar en deltidsjobb/helgejobb som er timebasert? Hvordan regne ut prosent da, elelr er ikke det så viktig?

Skrevet

Hos oss er det slik at man ikke skal jobbe over 100% i samme kommune. Hos oss er det jo noen som i jobber i både oslo og bærum kommune og da kan man jo i utgangspunktet jobbe over 100% tilsammen.

Skrevet

Har man ikke lov å jobbe mer en 100%? (kanskje dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling)

Som student har jeg hatt flere jobber samtidig, men ikke til 100% såklart. Men hvis man har en 80%stilling fast f.eks, hvordan blir det hvis man i tillegg tar en deltidsjobb/helgejobb som er timebasert? Hvordan regne ut prosent da, elelr er ikke det så viktig?

Ikke hos samme arbeidsgiver nei - og jobber du flere steder gjennom vikarbyrå er jo uansett vikarbyrået som er din arbeidsgiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...