AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Jeg holder på å søke jobber og har funnet ut at det virkelig ikke er lett å finne seg fast jobb i stor stilling. Derfor har jeg tenkt å prøve vikarbyråer og lurer på om noen vet om det er mulig å få flere jobber samtidig i et byrå eller er det vanskelig med to vikarjobber?
Glitnir Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Det er jo fullt mulig så lenge det ikke blir over 100 % tilsammen. En annen sak er vel hvor greit det er å finne vikariater som passer inn i hverandres arbeidstider.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Har man ikke lov å jobbe mer en 100%? (kanskje dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling) Som student har jeg hatt flere jobber samtidig, men ikke til 100% såklart. Men hvis man har en 80%stilling fast f.eks, hvordan blir det hvis man i tillegg tar en deltidsjobb/helgejobb som er timebasert? Hvordan regne ut prosent da, elelr er ikke det så viktig?
cammie81 Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Hos oss er det slik at man ikke skal jobbe over 100% i samme kommune. Hos oss er det jo noen som i jobber i både oslo og bærum kommune og da kan man jo i utgangspunktet jobbe over 100% tilsammen.
Glitnir Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Har man ikke lov å jobbe mer en 100%? (kanskje dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling) Som student har jeg hatt flere jobber samtidig, men ikke til 100% såklart. Men hvis man har en 80%stilling fast f.eks, hvordan blir det hvis man i tillegg tar en deltidsjobb/helgejobb som er timebasert? Hvordan regne ut prosent da, elelr er ikke det så viktig? Ikke hos samme arbeidsgiver nei - og jobber du flere steder gjennom vikarbyrå er jo uansett vikarbyrået som er din arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå