Quinden Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Har nettopp kjøpt meg noen nye BH'er og har så lyst til å ha dem hvite en stund, de har en tendens til å bli grå ganske snart. Noen råd og tips, mottas med takk...
Fakse Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Vask bare sammen med helt snehvite klær, bruk vaskemiddel for hvite klær. Skyll godt. Vask etter en dags bruk, og ikke bruk under klær som du vet har lett for å farge av dersom du blir svett o.l.
Quinden Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg vasker dem i maskin, ikke så lurt det kanskje... :oops: Men med hvite klær selvfølgelig...
Fakse Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Å vaske i maskinen gjør ikke noe galt for fargen. Bare pass på at du ikke vasker sammen med naturhvite klær, lyse-lyse-lyse-grå klær eller hvite klær med litt farge på (disse går i en egen vask hos meg). Sier det fordi mange tror de vasker bare hvite klær sammmen, mens de i realiteten ikke gjør det. Jeg sverger til Blenda for hvite klær, vet ikke om billigmerker er like bra, men det er mulig det ligger en årsak til grå klær der.
-ida- Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg kan annbefale biotex for hvitt tøy, det innholder litt blekemidler så da holder de seg hvite. Supert vaskemiddel spør du meg. Hamstrer da jeg er i litt større dagligvare butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå