Gå til innhold

Snekker som ikke har ryddet opp etter seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huset vårt sto ferdig i November med en ferdig 2.etasje og 1 etasje klar til egeninnsats. Snekkeren som bygde huset har vært innom flere ganger bla. for å montere dører i 1 etasje.

Vi har ringt han flere ganger og spurt han når han har vært innom om han kan rydde opp etter seg og han lover å komme hver gang, men ingenting skjer..

Her er det snakk om masse isolasjon, dører, veggplater ++ som står i 1 etasje og i uteboden og hindrer oss i å bruke disse rommene.. Det er også masse planker og skrot som ligger utenfor huset.. Det er også noen småting han har lovet å gjøre ferdig som heller ikke har blitt gjort.

Det virker som om han ikke tar oss seriøst fordi vi er så unge og vi er ganske lei av å mase på han nå.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva vi skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd slikt men, hadde dette vært meg hadde jeg spraket han, eller eventuelt ikke betalt for arbeidet han har utført før han får rævva i gir :)

Skrevet

Skrotet er det ditt ansvar å fjerne/bestille bortkjøring av, med mindre annet er avtalt i kontrakten.

Min erfaring fra bransjen er at ting går gjerne en del fortere hvis du sier at "enten er det hentet innen 14, eller så bestiller jeg henting av det på din regning". Forøvrig er dagsbøter alltid en god idé å skrive ned i kontrakten.

Noen i gata hadde en "bajamaja" stående i hagen i ørten dager etter at snekkerne var ferdig. Til slutt fikk de kranbil til å løfte den ut i gaten, med logoen til byggmesteren over hele siden... :fnise: I tillegg til at de sendte regning på flyttingen...

Skrevet

TS her.

Vi har krysset av i kontrakten at han har ryddet opp fordi han lovet at han skulle komme tilbake å gjøre det.. Han klarte ikke å bli ferdig med huset innen fristen og vi måtte flytte inn uten at han hadde ryddet nede. Jeg skjønner ikke at han har samvittighet til det.. Men skal ringe han i morgen å si at han må komme å rydde opp ellers får vi det fraktet bort på hans regning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...