AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Huset vårt sto ferdig i November med en ferdig 2.etasje og 1 etasje klar til egeninnsats. Snekkeren som bygde huset har vært innom flere ganger bla. for å montere dører i 1 etasje. Vi har ringt han flere ganger og spurt han når han har vært innom om han kan rydde opp etter seg og han lover å komme hver gang, men ingenting skjer.. Her er det snakk om masse isolasjon, dører, veggplater ++ som står i 1 etasje og i uteboden og hindrer oss i å bruke disse rommene.. Det er også masse planker og skrot som ligger utenfor huset.. Det er også noen småting han har lovet å gjøre ferdig som heller ikke har blitt gjort. Det virker som om han ikke tar oss seriøst fordi vi er så unge og vi er ganske lei av å mase på han nå.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva vi skal gjøre?
hype Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Huset vårt sto ferdig i November med en ferdig 2.etasje og 1 etasje klar til egeninnsats. Snekkeren som bygde huset har vært innom flere ganger bla. for å montere dører i 1 etasje. Vi har ringt han flere ganger og spurt han når han har vært innom om han kan rydde opp etter seg og han lover å komme hver gang, men ingenting skjer.. Her er det snakk om masse isolasjon, dører, veggplater ++ som står i 1 etasje og i uteboden og hindrer oss i å bruke disse rommene.. Det er også masse planker og skrot som ligger utenfor huset.. Det er også noen småting han har lovet å gjøre ferdig som heller ikke har blitt gjort. Det virker som om han ikke tar oss seriøst fordi vi er så unge og vi er ganske lei av å mase på han nå.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva vi skal gjøre? Heisan. Hvis dere bestiller en container og rydder opp selv, må jo dette bli mye billigere for deren enn å vente på en snekker til flere hundre kroner timen?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Ring snekkeren en gang til, og si at dere selger/gir bort alt på finn.no om han ikke henter det innen en avtalt tid. Utrolig hva folk vil ha på finn.no hvis det bare er lavt nok priset Særlig dører og isolasjonen får du i hvertfall noe for.
Sofie1 Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Har ikke opplevd snekkere som rydder opp etter seg. Da jeg kjøpte huset mitt var det 2-3 år gammelt. I carporten lå det igjen masse materialer, halve plankebiter, lecablokker, spiker osv som tydeligvis var etter byggingen. De jeg kjøpte av hadde heller ikke ryddet opp i dette senere. Så i fjor hadde jeg en snekker her for å gjøre om carporten til garasje. Da jeg kom hjem etter at de hadde vært der var det igjen ett masse rot der og mye som lå igjen etter de. Så var det til å rydde igjen.
Gjest AnneShirley Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Jeg vil også mye heller rydde selv enn å betale en håndtverker for å rydde opp etter seg. Dette gjelder både snekkere, rørlegger og elektrikere. Dess raskere de kommer seg ut av huset, dess mindre blir regninga Så min tankegang er at den ryddinga og vaskinga får man godt betalt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå