Engel Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Ærlig talt, nå er jeg lei av folk som kommer med klager på "dumme" innlegg og svar her. Det er da et fritt forum, de som har spørsmål ønsker seriøse tilbakemeldinger, om det så er negative eller positive! Er det et innlegg dere syns er dumt, så er det ingen som tvinger dere til å lese og svare på det! Alle har ikke likt syn på bryllup, og det er jo noe som er fint her, man kan få så mange forskjellige svar! La oss prøve å holde en positiv tone uten unødvendig kritikk. ok??12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #3 Skrevet 7. mai 2002 Jeg er totalt uenig med deg her Engel. Det skal være kritikk - det er derfor det er et Diskusjons forum. Jeg kan for min del ikke fordra sånne småsjefer som sier at sånn og sånn skal det være her inne på KG - så lenge det ikke blir personhets så får man lov til å komme med litt konstruktive svar og ja de kan være negative - men dersom en person har spurt om en mening og da mener jeg har spurt så må folk få lov til å si det de mener enten de er uenige eller enige. Jeg er slettes ikke enig med alle her inne og gir gjerne beskjed om det skulle være tilfelle og sier meg enig om det skulle være saken.12
Engel Skrevet 7. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2002 Ja, jeg skrev at tilbakemeldinger, positive OG NEGATIVE er ok, men innlegg som går på at vi her inne er tåpelige syns jeg er litt unødvendig (se tråden: Får ikke innbydelse). Det er ikke første gangen det er sånne svar, og jeg syns det er litt unødvendig. Prøver for all del ikke å være sjef, ønsker bare å holde det sakelig og positivt. Sorry hvis jeg tråkket noen på tærne, det var ikke intensjonen.12
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2002 #5 Skrevet 7. mai 2002 Helt enig med 20April2002! Så lenge det er konstruktiv kritikk bør det gå bra. Det er jo derfor det kalles diskusjon!12
Frøya*0803 Skrevet 7. mai 2002 #6 Skrevet 7. mai 2002 Jeg oppfattet ikke innlegget til anonym som konstruktiv kritikk, men heller skittkasting. Og det er jeg enig med engel i at ikke er nødvendig her. Det er klart vi må tåle å være uenige og diskutere litt; det er jo artig, men les dette da: On 2002-05-06 20:30, anonym wrote: Man kan få fnatt av mindre om hva som foregår på disse bryllupssidene. Skjerp dere jenter, kom ut fra denne sullingen av en drømmeverden.... dere er jo som 7 år gamle jenter som leker med barbidukker. 12
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2002 #7 Skrevet 7. mai 2002 Jeg er veldig enig med engel at det er unødvendig med skittkasting. Det lir dessverre lit mye av det innimellom...12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #8 Skrevet 7. mai 2002 Jeg gidder ærlig talt ikke bry meg de som er anonyme og som kaster dritt til andre. De er øyensynlig ikke modige nok til å stå for sine egne meninger. Men man skal ha diskusjoner her - som jeg sa - konstruktivt. Det er utrolig mange her inne (kommende bruder) som er utrolig hårsår også da.12
Atilla Skrevet 7. mai 2002 #9 Skrevet 7. mai 2002 Såpass bør vi vel tåle? Ikke alle er like, enkelte skriver litt rett fra levra, tror ikke mye her inne er vondt ment. Ikke ta sånne kommentarer så tungt, synes av og til de er litt morsomme jeg
Augustbrud02 Skrevet 7. mai 2002 #10 Skrevet 7. mai 2002 Så lenge vi er på et slikt diskusjonsforum og alle faktisk har lik rett til å si sin mening, synes jeg folk må få lov til det. Da kan man få ymse svar, men det finnes jo ingen ting som kan hindre dette. Selv setter jeg pris på absolutt alle svar, men selvsagt mer på saklige og konstruktive svar enn svar som kanskje kan virke mer useriøse. Men det er nå en gang sånn at når vi først spø om noe må vi nok bare finne oss i å ikke alltid få slike svar vi helst vil ha...12
diddi Skrevet 7. mai 2002 #11 Skrevet 7. mai 2002 Ja, men da er dere jo enige! Konstruktiv kritikk er helt i orden. Det er jo det det hele dreier seg om. Men skittkasting derimot!!!
Cilie2003 Skrevet 7. mai 2002 #12 Skrevet 7. mai 2002 Jeg bar MÅ slenge meg på denne!! Jeg er enig i at det er bra at det kommer både positive og negative tilbakemeldinger på spørsmål og kommentarer her inne, for all del. Det jeg derimot reagerer veldig negativt på er at noen bruker dette som sin engen lille søppelbøtte!!! Se innlegg "ikke fått invitasjon"!! Anonym nr.2 der kommer med det jeg kaller drittpreik! Og det synes jeg er unødvendig. Så er vi kanskje litt hårsåre noen av oss som er her inne. Kanskje ikke så rart, det er en del følelser som koker inni oss akkurat nå. Det er liksom ikke hver dag man skal gifte seg. Jeg håper inderlig at når jeg har innlegg med spørsmål og kommentarer her så er dere andre ærlige mot meg. Men dersom du har tenkt å være direkte SLEM så ser jeg helst at du heller lukker ned vinduet, og finner deg et annet innlegg å lese!!! Ikke at jeg er religiøs eller noe, men jeg lærte en ting på søndagsskolen: "Gjør mot andre det du vil de skal gjøre mot deg", og det forsøker jeg å leve etter!! Lykke til alle sammen 12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #13 Skrevet 7. mai 2002 Hei jenter! Jeg er anonym på sidene her, av den enkle grunn at jeg nettopp tittet innom her og skal gifte meg om 2 uker. Jeg rett og slett gidder ikke å registrere meg! Men jeg pleier aldri å slenge dritt her inne....... Kan godt være det er en anonym som driver på med det, men er det ikke litt vel drøyt å ta alle under en kam?!?!?! Så, hvis dere ikke har noe imot det, så forblir jeg anonym de 2 siste ukene (uten å slenge drit). Et tips: overse disse usaklige innleggene og de vil kanskje forsvinne?!?!
CecilieB Skrevet 7. mai 2002 #14 Skrevet 7. mai 2002 Nei, alle anonyme er ikke like ufordragelige, men det som også er et problem er at man diskuterer med flere ulike anonyme i en og samme tråd. Da har man ikke peiling på hvem som er hvem. Derfor har det tidligere vært nevnt at de anonyme kanskje kunne avslutte innleggene sine med et lite kjennetegn, sånn at vi andre vet hvem som er hvem. En bokstav er nok 12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #15 Skrevet 7. mai 2002 Det er et godt forslag, at vi avslutter med et lite kjennetegn. Det skal jeg gjøre, sånn at ingen tror jeg er en av "de" Hilsen J.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå