Morea Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Jeg skal male kjøkken og gang i leiligheten min, og tenker på en fin ganske lys gråfarge (ikke superlys/substitutt for hvit). Gangen er endel mørkere enn kjøkkenet, og det er glatt mur på kjøkkenet og Satans største verk, glassfiberstrie, i gangen. Jeg er lite glad i blått og grønt, så det er greit med farger som ikke vrir seg den veien. Noen som har noen gode forslag?? Maleklar nå!!
Christiane_W Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Jeg har S2502-Y i entreen og er veldig fornøyd!
Morea Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2011 Tusen takk for gode svar! Skal se på de fargene dere har foreslått. Er veldig vanskelig på farger og design, så jeg får bare prøve. Har sett på fargene sand (som egentlig er litt lysere enn det jeg hadde tenkt, og tåkedis (eller noe sånt)). Men tipper sand litt over i lilla, eller beige?? Kjøkkenet er jo fullt av skap og hyller og greier så dette blir noen kilometer med maskeringstape. Men det er jo artig og da! Og bedre å gjøre forberedelsene bra. Gikk rett i fargefella i dag og tok Cape Town i prøveboks. Den er egentlig dritkul, men ikke hvis man bor på 40 kvadrat. Den blir for mørk rett og slett...og særlig gangen kommer til å bli seende mye mindre ut enn i dagens horrible lyseblått. Så da har jeg lært det.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Jeg synes fargen Marrakesh fra Jotun er fin. Den er "gråbrun" og lysere enn man skulle tro:-) Dette bildet er fra spisestua mi. Mvh Ellen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå