AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 hei Er en jente på 25 år og har lyst å studere administrasjon og ledelse ved hio til høsten. Har lyst på en jobb i kommunen, nav eller som saksbehandler. Spørsmålet mitt er om noen har gått dette studiet? er det vanskelig og får man som regel jobb etter endt studie? Vil helst ikke utdanne meg til arbeidsledighet. Dette er vel en 8-16 jobb ? og til slutt hva ligger lønnen på sånn ca? setter stor pris på alle svar mvh jente 25
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 "Gammel" tråd, men dette lurer jeg også på. Eller, er det noen som har gått dette studiet som har fått en ok jobb etterpå? Hvordan er jobbmarkedet? Og studiet generelt? Står mellom adm. og ledelse eller økonomi og administrasjon, men tall er dessverre ikke min sterkeste side. Er derfor litt redd for at økonomifagene på økad blir litt vel tunge, selv om jobbutsiktene kanskje er bedre.. 1
Sahara. Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Hei! Jeg går tredje år adm. og ledelse, og hvis jeg hadde fått sjansen igjen, ville jeg helt klart valgt øk og adm! Man får mye mer faglig tyngde og bredde i dette enn ved adm og ledelse har jeg fått inntrykk av. Meste parten som man lærer i administrasjon og ledelse lærer man også på økonomi og administrasjon + pluss enda mer relevante fag der, som man får bruk for i arbeidslivet. Velg økonomi og administrasjon du, det er nok ikke veldig vanskelig matte hvis du bare jobber med det! 1
Sahara. Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Dette ^ var forresten søsteren til Sahara som svarte over her, da jeg ikke har min egen konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå