Karry Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Jeg begynner å bli temmelig matt. Er 36 år og får stadig mer kviseproblemer på haken, og det er virkelig mentalt forstyrrende. Det er sjelden sånn store dype kviser, mest sånne irriterte på overflaten som kommer og går fort. Huden min blir svært fort dehydrert, jeg har vært hos hudpleier og nå fått bedre produkter som gir mye bedre fukt, og det er nesten ikke hudormer lenger. har også akkurat vært to uker i Asia hvor luften er fuktig, så DEt er ikke et problem nå. Og jeg har kjøpt luftfukter hjemme for å få et bedre inneklima. Men kviseproblemet er uforandret. Jeg har prøvd å ta ekstra B vitaminer i et år, jeg har prøvd Udos choice i en lang periode, prøvd å ta Silicea tillegg, alt uten hjelp. Jeg drikker mye vann, selv om det selvsagt også blir endel te og kaffe. Jeg sitter mye foran PC riktignok som kan medføre stråling, men selv nå da jeg var borte fra PC i to uker var det ingen bedring på kviseproblemet. Det blir alltid bittegrann verre rundt menstruasjon, men ellers har det bare blitt gradvis litt og litt verre siste halvåret. Skal sies at jeg trener mye og er ganske tynn, men jeg tror ikke jeg får i meg for lite fett heller. WHAT TO DO? Jeg har nå bestilt legetime for å finne ut om det kan gjøres noe medisinsk. Noen råd eller erfaringer? Det er sikkert jeg som opplever det verre enn det synes, men jeg føler meg så utilpass ved å se sånn ut og det plager meg virkelig. Er liksom for gammel til å slite med dette.
Melll Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 M.D er veldig bra på uren hud! Kjøp deg hjemmeprodukter, og gå på en penslingskur (anb. å ta 10 kurer). Dette blir det garantert et forbedret resultat av. Dra på en hudpleiesalong og få de til å anbefale produkter til deg! (disse produktene tørker ikke ut huden) 1
Gjest Sfinx Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er bittelitt eldre enn deg og sliter med det samme (spesielt når jeg har mensen!). Dette hjalp meg: Vask huden hver morgen & kveld. Jeg bruker Garnier sin "Pure 3in1 wash, scrub + mask, eller min datter sin Clearasil Daily Clear.Bruk hudkrem & nattkrem. Jeg bruker L'Oreal sine produkter.Når det kommer en kvise bruker jeg ACO sin spotless treating cover stick som tørker ut kvisene. Kjøpes på apotek1 Når jeg er flink og ikke slurver med dette ser jeg stor forskjell! For all del: ikke plukk på kvisene...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er bittelitt eldre enn deg og sliter med det samme (spesielt når jeg har mensen!). Dette hjalp meg: Vask huden hver morgen & kveld. Jeg bruker Garnier sin "Pure 3in1 wash, scrub + mask, eller min datter sin Clearasil Daily Clear.Bruk hudkrem & nattkrem. Jeg bruker L'Oreal sine produkter.Når det kommer en kvise bruker jeg ACO sin spotless treating cover stick som tørker ut kvisene. Kjøpes på apotek1 Når jeg er flink og ikke slurver med dette ser jeg stor forskjell! For all del: ikke plukk på kvisene... :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Jeg får vondt når jeg leser hva du utsetter din hud for. Fy deg. 2
Gjest Sfinx Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Jeg får vondt når jeg leser hva du utsetter din hud for. Fy deg. du må bare kjefte... Jeg har prøvd masse forskjellig. Har vist det til legen, brukt en god del penger på hudprodukter jeg fikk anbefalt hos hudpleiesalonger, homeparties etc. som det bare ble verre av... Når jeg holder meg til denne "mishandlingen" er jeg endelig kvitt disse kvisene. Så jeg får bare fortsette å utsette min hud for dette frem til jeg (eller noen andre) finner en bedre løsning. Har du noen gode forslag til meg & TS da Anonym 20:49?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå