momo Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg vurderer å reise til Sardinia en uke i mai. Det blir med mine 2 barn og kjærsten min. Vi flyr med Norwegian til Olbia, men regner med att vi tar leiebil hele uken, så spiller ikke så stor rolle hvor på øya vi bor. Men jeg vet ingenting om Sardinia, så jeg vil gjerne ha gode tips til bra barnevennlige hoteller, og ellers alt av gode tips. Gjerne også tips om det er noe spesielt gøy for barn der?
Møffi Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Hei, Vi var på Sardinia forrige sommer, hadde base i Alghero, men reiste litt rundt. Nå hadde ikke vi med barn da, men det var en helt nydelig sandstrand nord for Stintino vi dro til (forøvrig også veldig fin strand og gammelby i Alghero) + at vi dro til noen kalksteinsgrotter vest for Alghero som var veldig spesielle. Veldig fin øy forresten!
Keri Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Jeg vil anbefale deg å dra til østkysten. En av Sardinias fineste strender finner du i San Teodoro (La Cinta). Veldig barnevennlig er det også Leiebil er et must.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå