nickless Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Vi tenker å bestille all inclusive hotell i ferien ,Spania eller Hellas. Har 2 barn 4 og 7 år. Noen som har erfaringer med all inclusive hotell?
Betty2 Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hadde all inclusive på Bahaia principe på tennerife. Det var en herlig opplevelse, deilig å kunne gå å ta seg drikke og snacks når en selv ville. maten i hovedbuffeten var jo den samme (med unntak av middag der hadde de ulike dagsn sepsial for hver dag) men vi hadde også 7 andre middags resturanter å velge mellom på hotellet. derfor ble det en god mat opplevelse også de hadde et godt utvalg av aktiviteter, og egene aktivitører som gikk rund og engasjerte både barn og voksne til å være med. Jeg vill absolutt anbefalle all inklusive.
caroprins Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Hadde all inklusive i Mexico . Veldig greit. Hadde nok absolutt gått for det med småbarn ja. 1
Gjest Glad i reiser Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Vi har hatt det en gang, og likte det godt Vi har ikke små barn, men vil tro det er ideellt med små barn!
Coronas Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Det er superkjekt. Hadde det i Cancun. Drikke hele dagen fra kl 07 til ingen orket mer på natta Det ble arrangert bingo, volleyball kamper i sand og basseng, vann aerobic i basseng, grillfester og slikt. Trenger ikke tenke på penger i det hele tatt :D
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Tror all inclusive er veldig kjekt når dere har små barn. Om dere har planer om å utforske byen dere er i/spise på lokale resturanter og reise rundt, så lønner det seg nok ikke. Men hvis hovedvekten av måltidene skal inntas på hotellet, så er det vel kjekt
Vibi Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 I utgangspunktet er jeg helt motstander av det, fordi det ofte fører til at man kun støtter den allerede rike (og antakeligvis utenlandske) hotelleieren, istedet for alle de lokale restaurantene i nærheten. MEN jeg må si at det er en stor fordel når man reiser med små barn, og det er veldig behagelig å kunne gå og ta seg drikke hele tiden. Så dyrt som drikke ofte er på hotellbarer, så vil jeg tro at man sparer inn mye av den ekstra kostnaden bare på det, slik at man med god samvittighet kan spise middag ute hver kveld, eller hvertfall en kveld i blant. For man blir jo drit lei den buffetmiddagen etterhvert
qrs Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Hadde halv pensjon (dvs buffet til frokost og middag) på Kreta for 2 år siden da ungene var 1 1/2, 4 og 6. Det var kjempebra. Å ta med denne kresne gjengen ut for å spise middag hadde blitt total fiasko. Med buffet kunne de prøve seg fram til de fant noe de likte. Så i år blir det all inclusive for oss. Uten tvil! På denne måten får faktisk hele familien (mammen og så!) ferie! Ingen matlaging, innkjøp, rydding eller oppvask eller lete etter et sted som i alle fall noen av oss kan tenke seg å smake på maten!
afeio Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 På hotell med all inclusive i Hurghada, Egypt, opplevde jeg at all maten var gratis, men at tidspunktene vi kunne spise på var faste. F eks frokost 8-11, lunsj 13-15, middag 19-22. I tiden mellom dette var det dermed ikke mulighet for oss til å spise noe snacks eller få gratis drikke, da måtte vi betale for det utenfor hotellområdet. Sån krever en del planlegging, og ble slitsomt de dagene vi hadde halvdags ekskursjoner. Vi var ganske ofte skrubbsultne da det kom til middagen frdi den ble servert såpass lenge etterpå, spesielt om vi hadde spist en tidlig lunsj. La også merke til at jeg som ville prøve meg på f eks kamelkjøtt da måtte gå til en lokal restaurant for å få det ettersom det var mer internasjonal mat som ble servert. Var veldig lettvint med all inclusive, men tror ikke jeg selv velger det igjen.
nickless Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2011 Takker for svar! Nå har vi booket all inclucive på Mallorca , og har mest lyst å pakke kofferten NÅ , 6 mnd 7 mnd før ,hehe!!
Vibi Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 På hotell med all inclusive i Hurghada, Egypt, opplevde jeg at all maten var gratis, men at tidspunktene vi kunne spise på var faste. F eks frokost 8-11, lunsj 13-15, middag 19-22. I tiden mellom dette var det dermed ikke mulighet for oss til å spise noe snacks eller få gratis drikke, da måtte vi betale for det utenfor hotellområdet. Sån krever en del planlegging, og ble slitsomt de dagene vi hadde halvdags ekskursjoner. Vi var ganske ofte skrubbsultne da det kom til middagen frdi den ble servert såpass lenge etterpå, spesielt om vi hadde spist en tidlig lunsj. La også merke til at jeg som ville prøve meg på f eks kamelkjøtt da måtte gå til en lokal restaurant for å få det ettersom det var mer internasjonal mat som ble servert. Var veldig lettvint med all inclusive, men tror ikke jeg selv velger det igjen. Da har du sannsynligvis ikke hatt all inclusive, men helpensjon. Da er maten gratis, og drikke til maten, men ikke noe drikke i mellomtiden.
CathFoto Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 Hadde det i Egypt, samme lunsj og middagsutvalg i en uke....jeg er ikke fan.
Gjest Glad i reiser Skrevet 30. januar 2011 #13 Skrevet 30. januar 2011 På hotell med all inclusive i Hurghada, Egypt, opplevde jeg at all maten var gratis, men at tidspunktene vi kunne spise på var faste. F eks frokost 8-11, lunsj 13-15, middag 19-22. I tiden mellom dette var det dermed ikke mulighet for oss til å spise noe snacks eller få gratis drikke, da måtte vi betale for det utenfor hotellområdet. Sån krever en del planlegging, og ble slitsomt de dagene vi hadde halvdags ekskursjoner. Vi var ganske ofte skrubbsultne da det kom til middagen frdi den ble servert såpass lenge etterpå, spesielt om vi hadde spist en tidlig lunsj. La også merke til at jeg som ville prøve meg på f eks kamelkjøtt da måtte gå til en lokal restaurant for å få det ettersom det var mer internasjonal mat som ble servert. Var veldig lettvint med all inclusive, men tror ikke jeg selv velger det igjen. Da var du uheldig, eller vi heldige. Det var frokost fra 7-9, mat ved poolrestauranten fra 10-18, middag fra 19-22. Det var is og frukt man kunne ta ved restauranten ved bassenget hele dagen, samt at det var vann og brusdispensere fremme hele tiden. I baren kunne vi bestille akkurat hva vi ville uten å betale noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå