AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg holder på med en fyr og jeg synes vi har det veldig bra. Men er en ting jeg alltid gjør i begynnelsen med fyrer, for å ikke være for ivrig, jeg sender første sms annen hver dag og håper på sms først av ham de andre dagene. Det har gått fint de fleste dagene, men de gangene han skal ut på byen og det ikke er "min" dag å sende sms, får jeg ingen meldinger. Dette er bare de dagene han skal ut og det liker jeg ikke, jeg forventer ikke meldinger hele kvelden, men en eller to i løpet av kvelden. Vet ikke om jeg vil være sammen med en fyr som ikke savner meg når han er ute. Synes dere jeg forventer for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Så du leker hard to get, han leker hard to get, og så er du usikker på om han liker deg fordi han oppfører seg på samme måte som deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Del Skrevet 15. januar 2011 Så du forventer at han skal sende deg en eller to meldinger hver kveld, men tar deg selv kun bryet å sende ei melding annenhver kveld? Snakker om dobbeltmoral. Hva om han spiller akkurat samme spillet somm deg, altså venter på at du skal ta initiativet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 15. januar 2011 #4 Del Skrevet 15. januar 2011 Vet ikke om jeg vil være sammen med en fyr som ikke savner meg når han er ute. Jeg vet at jeg helt sikkert ikke hadde orket å være sammen med en fyr som savnet meg når han var ute. Får da være måte på klamhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 15. januar 2011 #5 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg synes du er kravstor! Ikke forvent at han skal sende deg meldinger når han er ute, da skal han heller ha det morsomt og fokusere på dem han er sammen med. Selv om han ikke sender meldinger til deg i løpet av kvelden, betyr ikke det at han ikke tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2011 #6 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg sier meg nok også enig med at du er noe kravstor, og samtidig gjør du noe jeg ikke liker; du spiller SPILL!!! Jeg foretrekker menn som er seg selv, også kan jeg være meg selv, også kan vi heller prate sammen om dette gjør at en av oss føler det blir for mye eller for lite. Istedenfor å i hemmelighet ha "dine og mine dager", som du er den eneste som vet om, kan du ikke bare sende melding når du ønsker det? Også være klar over at mange menn ikke føler det er ett MUST å snakkes hver bidige dag, og spesielt ikke i starten når man ikke engang er ett par. Har lært meg at det å ikke få melding på en hel dag, ikke betyr at han ikke bryr seg eller er interessert, men at han har ett liv fra før, som han OGSÅ fortsetter å pleie. Han kan være opptatt, stresset, være sammen med andre etc etc. Om jeg skjønner deg rett, så gir han lyd fra seg alle dager UNNTAGEN de dagene han faktisk skal ut med kompisser, og dermed er opptatt!! Hvorfor gjør dette deg skeptisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå