Gå til innhold

Forlover/forlovere

Har du 1 eller 2 forlovere?  

1. 1. Har du 1 eller 2 forlovere?

• Jeg klarer meg godt med en jeg....
      33
    • Har to stykker....
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jo vært litt snakk om forlovere. Jeg er nysgjerrig på hva akkurat du har valgt og hvorfor?

Jeg endte opp med 2 forlovere, og det passer meg ypperlig. Jeg sto i et dilemma over hvem jeg skulle velge, så jeg valgte liksågodt begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt så sansen for det at noen skal ha 2 forlovere, men for meg var det heller ikke noe vanskelig valg. Har ei veldig nær venninne, og det var hun som var forlover for meg. Hadde jeg hatt 2 nære venninner, tror jeg at jeg hadde trukket lodd mellom dem, fordi jeg synes man bør ha bare en forlover....

Men dette er jo smak og behag...

Skrevet

Jeg har "alltid" vært fast bestemt på å bare ha èn forlover, men min kjære har endelig funnet roen ved at han skal spørre begge sine bestekompiser om å være forloverne hans.

Skrevet

jeg klarte ikke velge - så det ble to

Skrevet

Vi skal begge ha to forlovere siden vi begge hadde to gode venner som det var vanskelig å velge mellom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan ordnes dette i kirken? Får/kan begge forlovere sitte ved alteret?

Skrevet

Jeg vurderer å ha flere enn en, da jeg har flere nære venninner og det er litt vanskelig å velge. Blir kanskje som engelske/amerikanske "bridesmaids", som ofte er voksne. Skal ha "flerkulturelt" bryllup uansett, så jeg synes ikke det gjør noe å ha ting litt utenom det vanlige.

Skrevet
Hvordan ordnes dette i kirken? Får/kan begge forlovere sitte ved alteret?

har hørt om at noen prester visstnok skal være vrien og bare la en sitte der, men stort sett tror jeg begge får sitte ved alteret.

Skrevet

Jeg har 1 forlover,ikke vansklig valg da jeg alltid har visst att henne skulle være min forlover hvis jeg noen gang skulle gifte meg

Skrevet

har hørt om at noen prester visstnok skal være vrien og bare la en sitte der, men stort sett tror jeg begge får sitte ved alteret.

Min vordende svigerfar er prest. Han har i hvert fall ikke noe problem med å la begge forloverne sitte ved alteret. Det er mer problematisk at bare en person er vitne på vielsespapirene - det må dere som skal ha to forlovere finne en måte å løse på.

Skrevet

Vi skal ha borgelig vielse, tror ikke det blir noe problem å ha to forlovere. Hvis bare en kan skrive under så får vi trekke lapp mellom dem eller noe... Er de så strenge på sånt altså?

Skrevet

Jeg syns personlig at det er litt tullete med to forlovere, men jeg har verdens beste venninde og det var aldri tvil i min sjel.....

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på noe annet enn at jeg skulle ha en forlover. Visste egentlig ikke om noe annet før jeg leste om det her på forumet.

Skrevet

Jeg skal bare ha en. Valget var enkelt. Har aldri vurdert å ha to en gang.

Skrevet

I og med at kun en får skrive under, ville jeg definitivt følt at jeg "ikke var den som var best likt" av de to hvis det ikke ble meg. Da er det bedre å klare seg med en.

Skrevet

I og med at kun en får skrive under, ville jeg definitivt følt at jeg "ikke var den som var best likt" av de to hvis det ikke ble meg. Da er det bedre å klare seg med en.

Skrevet

Det har aldri vært tvil om hvem som skulle være min forlover :) Hun har stått last og brast med meg i mange år...........siden videregående skole.....og det begynner å bli mange år siden :kul:

Jeg spurte henne i februar i år og vi gifter oss til neste år...........og hun sa ja på flekken......selvfølgelig :)

Skrevet

Vi har en hver :D

Har vel aldri hatt noen tvil rundt dette...

Skrevet

Vi skal ha to hver - har selv vært forlover og tenkte da at det hadde vært kjekt å ha noen å dele ansvaret for utdrikningslaget med... Har dessuten to veldig gode venninner fra totalt forskjellige miljøer og syntes det var umulig å måtte velge mellom dem, så da ble det sånn.

Skrevet

Vi hadde to forlovere hver. Klarte ikke å velge mellom våre to beste venner.....Kirken vi giftet oss i er ganske liten, så det ble bra plass til en forlover ved alteret. De to andre satt på første rad, og fikk lese to vers i kirken. Tror ingen av dem som ikke fikk sitte ved siden av oss, eller skrive på papirene følte seg "mindre verdt" enn de andre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...