Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Noen som har smakt verdens beste bryllupskake? Trenger tips til catering-selskaper (i Oslo) som leverer det beste av det beste. Helst en ostekakevariant! Noen som vet? (Ja, jeg ha vært på gule sider... men der er det ingen smaksprøver) 22. juni
VinterFru Skrevet 7. mai 2002 #2 Skrevet 7. mai 2002 Jeg hadde verdens beste bryllupskake! Laget i 5 etg. av sjokolade. Den var trukket med hvit sjokolade. Kjempe nydelig. Det var bilde av den i Ditt Bryllup fra i fjor. Jacobs på Holtet er stedet du skal gå, Sverre konditor er suverent flink! 12
cream Skrevet 7. mai 2002 #3 Skrevet 7. mai 2002 Min svigermor skal bake vår bryllupskake. Og jeg tror at den kommer til å være verdens beste det er 5 etj med grønn marsipan, bord på kanten og calaer laget av sukkermasse. Enkel, men MEGET stilfull. Har ikke funnet noen "kakepynt" på toppen enda - noen som har noen forslag? Kan det lages tro? Med maarsipan eller noe? Eller vet dere om noen steder på nettet hvor det går ann å bestille? Tusen takk for hjelpen...
tingeling Skrevet 7. mai 2002 #4 Skrevet 7. mai 2002 pascal conditori. tidligere europeisk mester (tror det vsr det) i konditor faget. fantastiske kaker både smaks-messig og utseende... (hvis man kan kalle det kaker, mer kunstverk )
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #5 Skrevet 7. mai 2002 Cream: Jeg skal smelte et sjokolade-hjerte å ha på toppen. Liker ikke disse plastdukkene som er veldig vanlige, så jeg gjør det enkelt. Ellers blir det røde roser på marsipankake. Hjertet skal ha ganske lang "spiss" slik at det kan stikkes ned i kaken og fortsatt se ut som et hjerte. J.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå