Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Ser på invitasjoner bra Bryllupsbutikken og confetti. Liker veldig godt noen kort på de to forskjellige stedene. Bryllupsbutikken må jeg betale nesten 6000 for invitasjoner, bordkort, kirkeprogram, menykort og servietter... Kortene var jo ikke dyrt, men blir ganske dyrt med trykket. Ellers så var det fine kort på confetti, men der var det ikke så stort sett.

Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte invitasjoner og bordkort fra Optimalprint (like under 1000-lappen om jeg husker rett), kirkeprogram fikk vi trykket opp av en i familien, menykort hadde vi ikke og serviettene var fra IKEA :fnise:

Skrevet

Vi skal lage det selv, men har ikke bestemt helt hvordan det skal se ut enda, derfor har vi ikke prisoverslag på det. Men det blir invitasjoner, bordkort, kirkeprogram og takkekort. Mulig menykort, men det har vi ikke tenkt videre på. Servietter ordner hotellet hvis vi ikke finner noe annet vi liker. Men ellers blir ikke de særlig fancy :)

Skrevet

Hos Vistaprint. Betalte under 200 kr for alle invitasjonene, stempel, konvolutter osv. Meget fornøyd! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan formulerer dere invitasjonene? Trenger en mal. Tidspunktet når gjestene skal komme til lokalet, skriver dere et tidspunkt, eg det er middagsserveringen? eller blir middagen servert ca en halvtime senere?

Skrevet (endret)

Vi har nettopp bestilt invitasjonene fra Foto Knudsen.

Totalt kommer invitasjoner, bordkort og takkekort derfra på ca 2500 kr.

Edit: 70 invitasjoner og takkekort, og 110 bordkort

Endret av Småkjekset
Skrevet

Har bestilt invitasjoner fra decorium i dag, kom på 29 kr per stykk inkludert konvolutt pluss 500 kr for klisje.. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg (dog ikke mer enn budsjettert), men fant ingen andre som jeg (vi) hadde lyst på. Regner med vi bestiller festprogram (bare utsiden, lager innmaten selv) og takkekort derfra og. Har tenkt å trykke navnet på gjestene på framsiden av programmet, så slipper bordkort.

Veldig spent på å få de, kommer om en uke ca :jepp:

Skrevet

Har kjøpt ark på panduro, skriver ut invitasjonene selv på skriveren vi har her (evt hos mamma og pappa som har laserskriver) Har kjøpt vanlige konvolutter hos nille som vi skal sende de i. Ark og konvolutter kom på under 300 kr. Kommer til til å bruke ca like mye blekk som jeg brukte på en oppgave mens jeg gikk på høyskolen (siden ingen av oss går på skole lengre blir skriveren bare stående, så greit å kunne bruke den litt innimellom)

Porto kommer i tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...