Asteria Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har så lyst å skaffe meg en hjemmeside eller blogg for å legge inn bilder og skrive om utviklingen til barnet mitt... Kjekt for familie og venner som ikke ser oss så ofte.. Har noen noe tips om hvor jeg kan skaffe dette? Et sted jeg kan legge inn bilder og tekst på en relativt enkel måte.. Og bakgrunn og morsomme greier.. Eneste kravet er at den skal være passordbeskyttet... jeg skal velge hvem som får tilgang. Hva bruker dere? er du fornøyd?
Gjest Instamatic Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 blogspot.com, mye bedre enn blogg.no!
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Jeg sverger til blogspot.com Har egen blogg der, også driver jeg med blogghjelp.. om du skulle trenge noe hjelp VillaGreve
Happychilli Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 blogspot.com ! definitivt! du kan gjøre mye for og gjøre den til din egen,og den er enkel og finne utav! Jeg vil anbefale den ihvertfall
Gjest Instamatic Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 og jeg lager blogspot design hvis du ikke finner et du liker:)
Happychilli Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 instamatic: litt off topic, men jeg blir aaaaldri fornøyd med bloggen min.. ikke fordi blogspot ikke er bra nok, men jeg ble litt nysjerrig. hva lager du sier du? og hvordan får man tak i dette? jeg vil nemlig ha en så spennende blogg som mulig ser du så ikke meningen å spørre deg om dette når trådstarter lurer på noe annet!
Gjest Instamatic Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 litt off topic, men jeg blir aaaaldri fornøyd med bloggen min.. ikke fordi blogspot ikke er bra nok, men jeg ble litt nysjerrig. hva lager du sier du? og hvordan får man tak i dette? jeg vil nemlig ha en så spennende blogg som mulig ser du så ikke meningen å spørre deg om dette når trådstarter lurer på noe annet! Jeg lager design til blogspot, da kan du bestemme farger og stil selv så fikser jeg som best jeg kan, bare å si ifra:)
Nynaeve Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker blogspot. Der er det enkelt å legge inn bilder fra piccasa. (og sikkert flicr også). Begge deler kan du passordbeskytte. du kan også legge inn bilder direkte. Om det er bilder mest kan du kanskje benytte flicr. Men det kjenner jeg ikke så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå