Gå til innhold

Hjemmeside... blogg...Hvordan går jeg frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å skaffe meg en hjemmeside eller blogg for å legge inn bilder og skrive om utviklingen til barnet mitt... Kjekt for familie og venner som ikke ser oss så ofte..

Har noen noe tips om hvor jeg kan skaffe dette? Et sted jeg kan legge inn bilder og tekst på en relativt enkel måte.. Og bakgrunn og morsomme greier..

Eneste kravet er at den skal være passordbeskyttet... jeg skal velge hvem som får tilgang.

Hva bruker dere? er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Instamatic
Skrevet

blogspot.com, mye bedre enn blogg.no!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg sverger til blogspot.com ;)

Har egen blogg der, også driver jeg med blogghjelp.. om du skulle trenge noe hjelp :)

VillaGreve

Skrevet

blogspot.com ! definitivt! du kan gjøre mye for og gjøre den til din egen,og den er enkel og finne utav! Jeg vil anbefale den ihvertfall :)

Gjest Instamatic
Skrevet

og jeg lager blogspot design hvis du ikke finner et du liker:)

Skrevet

instamatic: litt off topic, men jeg blir aaaaldri fornøyd med bloggen min.. ikke fordi blogspot ikke er bra nok, men jeg ble litt nysjerrig. hva lager du sier du? og hvordan får man tak i dette? jeg vil nemlig ha en så spennende blogg som mulig ser du :) så ikke meningen å spørre deg om dette når trådstarter lurer på noe annet!

Gjest Instamatic
Skrevet
litt off topic, men jeg blir aaaaldri fornøyd med bloggen min.. ikke fordi blogspot ikke er bra nok, men jeg ble litt nysjerrig. hva lager du sier du? og hvordan får man tak i dette? jeg vil nemlig ha en så spennende blogg som mulig ser du :) så ikke meningen å spørre deg om dette når trådstarter lurer på noe annet!

Jeg lager design til blogspot, da kan du bestemme farger og stil selv så fikser jeg som best jeg kan, bare å si ifra:)

Skrevet

Jeg liker blogspot. Der er det enkelt å legge inn bilder fra piccasa. (og sikkert flicr også). Begge deler kan du passordbeskytte. du kan også legge inn bilder direkte. Om det er bilder mest kan du kanskje benytte flicr. Men det kjenner jeg ikke så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...