Gå til innhold

Leker han med meg? Eller hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann midt i brudd jeg gikk gjennom for ett par mnd siden. Jeg trodde det var rebounding jeg drev med, men jeg er litt usikker egentlig om det var det. Forholdet mellom meg og min x var dødt i mange år og med masse problemer så jeg var veldig klar for å gå for lenge siden.( Jeg og den nye mannen har ikke engang kysset eller noe, bare masse god prat og flørt)

Uannset, vi hadde kjempe fin tone oss i mellom og kjemien og alt var der. Og helt plutselig ville han ikke ha noe kontakt, han mente at han ikke ville ha noe forhold. Og jeg er heller ikke klar for noe forhold selv og hadde sagt i fra om det klar og tydelig.

Har jo nettopp kommet meg ut fra ett forhold som varte over 10 år. Men likevel var det så godt å like noen som var gjensidig trodde jeg da.

Og jeg ble så klart lei meg, men respekterte dette. Men så er jeg nødt til å forholde meg til denne mannen noen dager i uken. Og nå i siste uken har jeg tatt han i at han stirrer noe fælt på meg og smiler. Og han smiler hver gang vi får øyekontakt. Så hva pokker vil han egentlig? Driver han og leker bare med meg? Eller synes han det var gøy med oppmerksomheten og savner det?

Videoannonse
Annonse
Gjest tronder
Skrevet

Du hadde gitt han beskjed om at du ikke var klar for forhold?

Da er det slett ikke rart at han skygger banen, mange menn som ikke vil være rebound ett eller annet....

Han kikker på deg, og prøver vel egentli å holde seg unna deg selv om det ikke går helt bra.

Ut fra det du skriver så virker det på meg som om han liker deg, men ikke ønsker å være noe mellomstasjon.

Vil du ha han så gir du han grønt lys (ber han med på kaffe eller noe enkelt), ellers får du bare vente til alle følelser slokner.

Alt visner når det ikke gis næring

Skrevet

Han har sagt også at han ikke vil ha noe forhold. Så det er ikke bare jeg som har sagt det. Så jeg vil heller ikke være hans mellomstasjon.

Ja det var det da. Jeg har bedt han ut på kaffe og han var usikker pga situasjonen min og det ble ingenting av kaffeturen.

Jeg liker han, men er redd å bli såret nok engang og tørr rett og slett ikke å prøve noe mer for jeg har alt prøvd nok føler jeg.

Jeg ville bli kjent og se hva det ble til. Jeg vil ikke ha forhold akurrat nå imorgen. Men en dag igjen ja, men ville bli skikkelig kjent før jeg hoppet i nytt forhold.

Og det virker ikke som han er noe intressert i noe heller når han sier så bestemt at han ikke vil ha noe forhold. Men jeg blir forvirret over hva han sier og hvilket signaler han sender.

Kanskje det er bare best å holde seg unna, selvom det er veldig synd for jeg følte at det var virkelig noe der.

Skrevet

Altså jeg ba han ut på kaffe før han sa at han ikke ville ha noe mer kontakt enn kun være venner. Blir vel dumt å be han ut på kaffe nå når han har avvist meg?

Skrevet

Altså jeg ba han ut på kaffe før han sa at han ikke ville ha noe mer kontakt enn kun være venner. Blir vel dumt å be han ut på kaffe nå når han har avvist meg?

Ja, nå får han be ut deg hvis det skal være noe verdt.

Skrevet

Ikke sant Steinar40. Det samme tenker jeg.

Jeg vil så gjerne ta opp kontakten igjen, men vil ikke skremme han vekk heller. Vil at han skal ta opp kontakten, siden trossalt han som avviste meg. Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre... :/

Skrevet

Ikke sant Steinar40. Det samme tenker jeg.

Jeg vil så gjerne ta opp kontakten igjen, men vil ikke skremme han vekk heller. Vil at han skal ta opp kontakten, siden trossalt han som avviste meg. Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre... :/

Da skal du rett og slett gjøre ingenting. Med det i hvert fall.

Skrevet

Ok. Da stoler jeg på deg siden du er mann. Og gjør ingenting. Men ikke en ekstra titt engang? *Pokker så needy man blir når man liker noen* :/

Skrevet

Ok. Da stoler jeg på deg siden du er mann. Og gjør ingenting. Men ikke en ekstra titt engang? *Pokker så needy man blir når man liker noen* :/

Det er vel ikke ulovlig å titte litt. Men viser han ikke interesse så er han ikke interessert.

Skrevet

Sant nok. Har fått nok avvisning. Er ikke noe selvtillitboost for å si det mildt. Så jeg tror jeg dropper tittingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...