Gå til innhold

sove med sperm i musa

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jeg synest det er deilig å sovne med sperm i musa og våkne med dy våt mus.men det er ett problem eg får urinveis infeksjon og det er veldig plagsomt,har gått kur på kur og må på do etter samleie men da er jo alt borte..snufs.noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, du skjønner ikke at det er nettopp derfor??

Gå på do innen 20 minutter etter samleie. Gå på do og vask deg før du legger deg.. Ellers så blir det urinveisinfeksjon..

• Liker 2
Skrevet

du får nok bare gi slipp på den gleden det er å våkne opp med trusa full av sperm...:P

Skrevet

jo sjønner at det er derfor men vil ha råd som gjer det mulig å slippe å løpe på do,det ødelegger jo alt!

Skrevet

Hvordan er dette mulig???

Vet ikke hva jeg skal si jeg. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Du får heller fylle opp på nytt neste morgen ^^

Skrevet

Du får samle det opp i en kopp og putte det tilbake igjen når du har tissa da.

Nei. Du må nok bare gå på do etter sex, det er faktisk det beste man kan gjøre for å forhindre urinveisinfeksjon.

• Liker 1
Skrevet

Hiprex kan muligens hjelpe, men i utgangspunktet er det verdiløst når du ikke tar praktiske hensyn.

Skrevet

jo sjønner at det er derfor men vil ha råd som gjer det mulig å slippe å løpe på do,det ødelegger jo alt!

Han har sprutet. Sexen er ferdig. Så hva er problemet?

• Liker 1
Skrevet

Oh, the drama.

• Liker 1
Skrevet

Man får ikke uvi av sperm, men av sexen i seg selv. Gå på do etter sex, problem løst. Man får ikke ut alt spermen med en gang leikevel, kroppen holder på den og den renner ikke helt ut før det har gått maaaange timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...