AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei dere! Jeg skal ha vors hos meg i kveld, og er i gang med å lage spilleliste. Men er ikke helt oppdatert på kule sanger. Forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du Spotify? Se på toplista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Del Skrevet 14. januar 2011 www.nrk.no/mpetre Sjekk spillelistene der, både A- og B-lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 14. januar 2011 #4 Del Skrevet 14. januar 2011 Av erfaring så synes jeg ofte de kuleste sangene er de med høy gjenkjennelsesfaktor fra egen ungdom:) De får ofte stemningen opp! (I mitt tilfelle 80-90 talls hits) da søker du bare på tiåret på spotify, (1990s, o.l) Lett blanding av nye og gamle hits er ofte det artigste å høre på! Håper det blir en bra fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå