Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg noen har noe klokt å si!

Var på badet i dag tidlig, var på do, ikke noe unormalt. Et par minutter etterpå mens jeg står foran speilet, kjenner jeg en merkelig følelse og ser at det har dryppet to store bloddråper på gulvet. Friskt rødt blod. Tørker to runder med papir, og så er det ikke noe mer. Ingen magekramper eller noe. Skal ha mensen om 1 uke. Går på p-plaster. Men er dog noe øm i brystene, spesielt brystvortene er vonde å ta på.

Noen som har hatt noe lignende uten at de var blitt gravide?? Passer fryktelig dårlig å bli gravid nå, nettopp ferdig med studiene og er på jobbjakt. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene du beskriver kan så klart være tidlige symptomer på en graviditet, men samtidig kan det også være bivirkninger av p-plaseret. Umulig å si hva dette kan være. Det beste du kan gjøre er å vente en ukes tid og ta en graviditetstest.

Skrevet

Blir en lang uke å vente! Og siden vi da ikke har planlagt noen graviditet med det første, har jeg heller ikke tatt folattilskudd. Bør kanskje ta en tur på apoteket og kjøpe en boks, sånn i tilfelle......

Skrevet

Ja, en uke i uvisshet kan føles som et år. Desverre kan ikke en evt graviditet bli påvist før ca den dagen du venter menstruasjon.Håper det ordner seg for deg. Lykke til :klemmer:

Skrevet

Takk for svar! Og masse lykke til til deg også!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...