venus_ Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg mottok nylig en pakke fra Chepsmells, på denne sto ikke det noen verdi utenpå. Noen som vet om dette gjelder alle pakker fra Cheapsmells? Hadde jo vært genialt å kunne kjøpe dyrere produkter og slippe unna toll.
Gina_ Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Er den merket med gave eller "sample"? Uansett er de vel forpliktet til å skrive på verdi, så syns det var litt merkelig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Siden august 2010 har ingen av mine pakker vært merket med verdi utenpå. Dvs. ikke merket med noe annet enn adresse. Pakkene har heller ikke blitt åpnet for kontroll. Skrev om det her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514831&view=findpost&p=8446574
venus_ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2011 Nå har jeg mottatt en ny pakke fra Cheapsmells, men denne sto verdi på. Så da har de vel oppdaget at det var feil. Men den gikk heldigvis ubemerket gjennom tollen selv om verdien var over 200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå