Gå til innhold

Er dette en bra PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny PC, siden min gamle ASUS (som bare er 2 år gammel) hele tiden blir for varm, spesielt når den må jobbe litt ekstra. Å spille et spill eller se en film er bare å glemme, og jeg kan heller ikke sitte på youtube for lenge.

Jeg vurderer å kjøpe en Acer Aspire 5742G.

På dinside.no så fikk den http://www.dinside.no/857970/duell-amd-mot-intel-basert-pc.

Dette er en PC jeg kommer til å bruke mest til å være på facebook, lese nyheter, henge litt på youtube, men også spille spill som type The Sims 3, Drømmefall og andre spill som kan være interessante.

Er det noen der ute som kan vær så snill og fortelle om dette er en grei PC for dette, eller komme med forslag til en PC som fungerer bra?

Jeg er forsåvidt ikke interessert i Mac :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger en ny PC, siden min gamle ASUS (som bare er 2 år gammel) hele tiden blir for varm, spesielt når den må jobbe litt ekstra. Å spille et spill eller se en film er bare å glemme, og jeg kan heller ikke sitte på youtube for lenge.

Jeg vurderer å kjøpe en Acer Aspire 5742G.

På dinside.no så fikk den http://www.dinside.no/857970/duell-amd-mot-intel-basert-pc.

Dette er en PC jeg kommer til å bruke mest til å være på facebook, lese nyheter, henge litt på youtube, men også spille spill som type The Sims 3, Drømmefall og andre spill som kan være interessante.

Er det noen der ute som kan vær så snill og fortelle om dette er en grei PC for dette, eller komme med forslag til en PC som fungerer bra?

Jeg er forsåvidt ikke interessert i Mac :)

På forhånd takk!

Til ditt bruk burde Aceren holde i bøtter og lass.

Og vil du ikke ha Mac - neivel, så vil du vel ikke det da :-)

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har en lignende Acer-modell og har ingen problemer med å spille spill på den. Ikke går den varm eller fusker på andre måter heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...