AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #141 Skrevet 9. oktober 2013 Naruto Anonymous poster hash: 8a02e...8e1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #142 Skrevet 25. april 2018 Jeg tar meg selv i rumpa med tannbørsten til samboeren og runker på badet. Slår meg på brystet som en gorilla i det spruten står utover. Det er deilig å være mann! 😁 Anonymkode: 2d6b8...dae 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #143 Skrevet 25. april 2018 En sånn "guilty pleasure" relativt mange vet at jeg har, er at jeg virkelig digger The Big Bang Theory, men få vet akkurat hvor mye. En ting er at jeg ser serien og liker den, men jeg følger også skuespillerne på Instagram, ser behind the scenes-videoer, paneler fra Comic Con etc. og intervjuer med skuespillerne. Men altså, jeg kommer med relativt mange referanser til serien, så det er ingen stor hemmelighet. Jeg ser ellers Say Yes To The Dress, og var litt fornøyd da Disney Channel kom tilbake i kanalpakken min. Ser innimellom også Kardashians og annen søppeltv. Ellers digger jeg frossenpizza, og enkelte andre typer ferdigmat, selv om jeg helst lager mat fra bunnen. Jeg er og så slik som glatt spiser ei hel plate sjokolade selv. Anonymkode: d5749...542
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2018 #144 Skrevet 25. april 2018 At jeg av og til hører på Katy Perry
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #145 Skrevet 25. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar meg selv i rumpa med tannbørsten til samboeren og runker på badet. Slår meg på brystet som en gorilla i det spruten står utover. Det er deilig å være mann! 😁 Anonymkode: 2d6b8...dae Anonymkode: 97e8b...5af 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #146 Skrevet 25. april 2018 Ja, forresten, jeg liker også ganske godt dårlige, eller rett og slett litt hjernedøde filmer. Typisk ser jeg en del chick flicks og sånt. Anonymkode: d5749...542
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #147 Skrevet 5. mai 2018 On 15.1.2011 at 12:23 AM, Guest brutal_mann said: Jeg vet om kvinner jeg liker... Hva mener du med dette? Anonymkode: 2f0d1...e73
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #149 Skrevet 6. mai 2018 Dadler med mandelsmørAnonymkode: c7dbd...fb4
Gjest hind Skrevet 6. mai 2018 #150 Skrevet 6. mai 2018 Jeg liker Kent, 90 Day Fiancé, kjøpebrød og ferdigkjøpt sjokoladepudding med vaniljesaus.
Gjest Linaria Skrevet 6. mai 2018 #151 Skrevet 6. mai 2018 Maaasse, akkurat nå er det Grandiosa, men det er fordi jeg bor i utlandet og jeg savner smaken av Grandiosa skikkelig av en eller annen grunn. Noen som vil sende care package til Skottland (forrester er det sikkert billigere å fly til Norge enn å sende post)
Gjest PaN Skrevet 6. mai 2018 #152 Skrevet 6. mai 2018 Høre på koreansk pop, selv om jeg ikke forstår noen ting. Sett alle sesongene av pretty little liars Sett 1 sesong av gilmore girls 😂 Sikkert mer men alt jeg kom på nå
Gjest PaN Skrevet 6. mai 2018 #153 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Linaria skrev: Maaasse, akkurat nå er det Grandiosa, men det er fordi jeg bor i utlandet og jeg savner smaken av Grandiosa skikkelig av en eller annen grunn. Noen som vil sende care package til Skottland (forrester er det sikkert billigere å fly til Norge enn å sende post) Går an å ta ferga over med bil
Gjest Linaria Skrevet 6. mai 2018 #154 Skrevet 6. mai 2018 4 hours ago, Apex said: Går an å ta ferga over med bil Gjør det? Hvilket selskap? Sjekka da jeg flytta hit og fant ingen ferge fra Norge til Storbritannia. Tror uansett det er billigere å fly og fylle kofferten med pizza, haha!
Gjest PaN Skrevet 7. mai 2018 #155 Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, Linaria skrev: Gjør det? Hvilket selskap? Sjekka da jeg flytta hit og fant ingen ferge fra Norge til Storbritannia. Tror uansett det er billigere å fly og fylle kofferten med pizza, haha! Til Skottland med båt fra Bergen, og med bil som reisefølge. Hjem går det via Færøyene. Smyril Lines forsøk i sommer med anløp av Scrabster, lengst nord i Skottland, var så vellykket, at tilbudet utvides fra annen hver til hver uke neste år og med en sesong som går fra 17. juni til utgangen av august http://www.reiseliv.no/destinasjoner/europa/bil-skottland/ må beklage om jeg tuller veldig da 😂
Perelandra Skrevet 7. mai 2018 #156 Skrevet 7. mai 2018 Buzzfeed-videoer på YouTube, særlig LadyLike og As/is
Gjest Linaria Skrevet 7. mai 2018 #157 Skrevet 7. mai 2018 11 minutter siden, Apex said: Til Skottland med båt fra Bergen, og med bil som reisefølge. Hjem går det via Færøyene. Smyril Lines forsøk i sommer med anløp av Scrabster, lengst nord i Skottland, var så vellykket, at tilbudet utvides fra annen hver til hver uke neste år og med en sesong som går fra 17. juni til utgangen av august http://www.reiseliv.no/destinasjoner/europa/bil-skottland/ må beklage om jeg tuller veldig da 😂 Artikkelen er fra 2007. De har slutta med det nå. Sjekka alle muligheter da vi flytta hit, og denne muligheten finnes ikke lenger.
Gjest PaN Skrevet 7. mai 2018 #158 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, Linaria skrev: Artikkelen er fra 2007. De har slutta med det nå. Sjekka alle muligheter da vi flytta hit, og denne muligheten finnes ikke lenger. Haha det var jo egentlig trist, kunne tenkt meg tur selv 😢 Hadde jeg kunnet ville jeg sendt deg en kasse med grandis 😀🤗 Endret 7. mai 2018 av PaN
Mafoyo Skrevet 7. mai 2018 #159 Skrevet 7. mai 2018 Liker å se på enkel underholdning som Sinnasnekkern, Luksusfellen, The Bachelor etc. Når jeg egentlig skulle ønske at jeg kun så på dokumentarer, gode filmer, debattprogrammer etc. Så er det denne sjokoladen da. Absolutt hele tiden.
Gjest Linaria Skrevet 7. mai 2018 #160 Skrevet 7. mai 2018 2 minutter siden, Apex said: Haha det var jo egentlig trist, kunne tenkt meg tur selv 😢 Hadde jeg kunnet ville jeg sendt deg en kasse med grandis 😀🤗 Det går bra. Jeg kommer til Norge i juni en tur for noe studiegreier Det går an å fly, altså. Det er ikke så dyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå