AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #121 Skrevet 8. juli 2011 Jeg liker å se Judge Judy på tv... Jeg ELSKER Judge Judy! :D Hun er awesome! Får dessverre sett det særdeles sjelden da det går på dagtid og jeg har andre ting å gjøre (jobb og sånn). 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #122 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har en random blogg jeg følger slavisk, dvs sjekker flere ganger om dagen. Det er intet mindre enn pinlig, og ingen av vennene mine vet det. Jeg snakker ikke så høy om KG, heller.... Jeg leser bloggen til Stine Marie fra paradise hotel da.. Synes det er litt festlig at hun ikke klarer å stave det riktig, enda hun var med på programmet. Og ja, jeg er flau over det óg, at jeg ser ned på mindre intelligente mennesker..
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #123 Skrevet 8. juli 2011 liker å se programmer som Partydronninger og Pinlige Sykdommer Jeg liker disse også, men i den tro at NRK kun sender kvalitetsprogrammer føler jeg meg ikke flau over det 1
Gjest Maneater? Skrevet 8. juli 2011 #124 Skrevet 8. juli 2011 Har noen blogger jeg følger med på bare for og se de slemme kommentarene folk skriver
Ego Skrevet 8. juli 2011 #125 Skrevet 8. juli 2011 Det er et par kjendiser jeg synes er ekstremt kjekke, og jeg sjekker twitter-kontoene deres stort sett hver gang jeg er på nett Men kommer aldri til å bli en 'follower', vil jo ikke at noen skal vite om det
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #126 Skrevet 8. juli 2011 - jeg er en dagdrømmer av rang, og kan sitte og suse meg laaangt inn i min egen verden. Alt fra hverdagen og fremtiden, men av og til også inn i historier fra bøker/filmer/serier jeg liker godt. Trodde kanskje man vokste fra seg sånt etterhvert, men tydeligvis ikke... Jeg gjør også det. Kan sitte i forelesning og plutselig havne midt inne i True Blood med Eric Northman foran meg. Du kan se det på meg når jeg sitter og stirrer ut i luften og smiler lurt. Later bare som om foreleseren sa noe jeg syntes var morsomt Jeg kan også dagdrømme om fremtiden og hvordan jeg vil at det skal bli, og blir ofte skuffet om virkeligheten ikke lever opp til drømmene mine. Det er litt plagsomt igrunn
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #128 Skrevet 8. juli 2011 Jeg gjør også det. Kan sitte i forelesning og plutselig havne midt inne i True Blood med Eric Northman foran meg. Du kan se det på meg når jeg sitter og stirrer ut i luften og smiler lurt. Later bare som om foreleseren sa noe jeg syntes var morsomt Jeg kan også dagdrømme om fremtiden og hvordan jeg vil at det skal bli, og blir ofte skuffet om virkeligheten ikke lever opp til drømmene mine. Det er litt plagsomt igrunn Må bare si det... Fy søren han er så ufattelig fin!
Gjest Tipo Skrevet 8. juli 2011 #129 Skrevet 8. juli 2011 Fanfiction, jeg kan bruke flere timer på å lete opp og lese dem.
Ego Skrevet 8. juli 2011 #130 Skrevet 8. juli 2011 Fanfiction, jeg kan bruke flere timer på å lete opp og lese dem. Jeg har skrevet fanfiction. Ved et par tilfeller, når en del av en bok/film/serie ikke helt går som jeg skulle ønske, så har jeg laget en egen versjon... 1
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juli 2011 #131 Skrevet 8. juli 2011 Fanfiction, jeg kan bruke flere timer på å lete opp og lese dem. Jeg har sikkert lest og holder på å lese godt over 100 fanfictions. Jeg er godt over vampyrdilla, men damn, noen av disse greiene er så godt skrevet at jeg fremdeles leser "all human" FF om twilight Jeg har gått opp to karakterer i engelsk takket være det tidsfordrivet, så helt på trynet er det nå ikke
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juli 2011 #132 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har lest Store Norske Leksikon fra perm til perm. Selvfølgelig ikke alle artikler like nøye, men du verden så mye interessant! Mamma har en haug med medisinske leksikon jeg leste ganske mye i da jeg gikk på ungdomsskolen. Læreren lurte fælt på hvorfor jeg hadde svar på så mye rart når det gjaldt kropp og sykdommer, men grunnen til det ville jeg ikke si høyt i klassen
Gjest fridus Skrevet 10. juli 2011 #133 Skrevet 10. juli 2011 Okei, hvor skal jeg begynne? - Kvinneguiden - leser litt for mange rosablogger og annet meningsløst internettpjatt. - har en liten stalker i meg (facebook, googler navn osv. ) - spiser knekkebrød i senga (ikke smart) - mimremusikk typ. aqua, spice girls, og annet jeg forbinder med barndommen. Og kanskje noen til som jeg syns det er greit å få ha i fred
Anglofil Skrevet 10. juli 2011 #134 Skrevet 10. juli 2011 Kan jo fortsette der jeg slapp: * Jeg elsker romantiske klissete filmer, gjerne slike filmer laget i ekte Harlequin-stil. * Jeg digger rosa og Hello Kitty. Jeg elsker søte rosa ting og skulle gjerne hatt en helt verden som var rosa. * Hello Kitty er min gud, og jeg kjøper gjerne Hello Kitty-stæsj på eBay selv om folk synes jeg er ravende gal. I don't care. * Jeg elsker å poppe kviser, og de aller beste er de som ligger under huden slik at man ikke ser dem, men når man klemmer til å popper du ut masse gugge. Ah, tilfredsstillelse! Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #135 Skrevet 7. oktober 2013 Ok, denne tråden er gammel. Kanskje vi kan få litt liv tilbake i den? - ELSKER America's next top model (Jeg sier jeg hater disse showa, meeeeen...) - Jeg begynner juleferingen min i juli og er ferdig i februar ca - Jeg hører på pusete boyband i skjul og mimrer tilbake til ungdomstiden(backstreet boys, westlife,) - Jeg dagdrømmer når jeg går til og fra jobb med musikk i ørene. Den drømmen jeg alltid elsker er at jeg er en heks og hjelper uskyldige. Til tider er det nesten som at jeg tror på det selv... Håper flere kommer med sine :D Anonymous poster hash: e618d...2a6
Kjempeliten Skrevet 9. oktober 2013 #138 Skrevet 9. oktober 2013 Hmmm si det. Kanskje at jeg liker å se på toddlers and tiaras og at jeg syns de jentene er søte? Mange syns jo det er barnemishandling menmen. Ikke noe jeg ville gjort med egne barn da. Men grunnen til at jeg ikke tør si at jeg syns de er søte er vel kanskje fordi at folk evt hadde begynt å kjefte på meg om jeg sa det. Ellers er jeg ganske allsidig i interessene mine og det vet folk, så jeg har ikke så mye jeg trenger å skjule
Gjest Keljo Skrevet 9. oktober 2013 #139 Skrevet 9. oktober 2013 Leser bloggen til FF og tråden om henne her.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #140 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg kom på fler! - Spiser for mye sjokolade - Blir hoppende glad innvendig når popmusikk fra barndommen spilles i butikken osv (backstreet boys o.l.) - Sitter på KG (bare kjæresten og broren min som vet at jeg henger her, men de vet ikke nicket mitt.). Hørte faktisk noen studievenninner nevne Kvinneguiden en gang, men turte ikke innrømme at jeg hadde nick og henger her regelmessig - Er en slektsforsker-nørd. Slektsforskning er jo egentlig en hobby for de på 70 og oppover virker det som, men jeg kan sitte i timesvis og surfe på digitalarkivets nettsider. Har laget meg en egen slektsforsker-perm hvor jeg samler info, har satt familien i sving for å finne gamle dokumenter/opplysninger, og har faktisk blitt ganske dreven i å lese gotisk håndskrift.. - Ser på TV-programmer som f.eks. Sjokdok på TVNorge, og synes det er spennende. "Jenta med tre ansikter". ALT dette gjør jeg også! Jeg er midt i tjueårene og har drevet med slektsforskning siden jeg var tenåring, er faktisk ganske god på det også. Likevel er det ingen andre enn foreldrene mine som vet det, og sånn skal det fortsette å være Jeg har drevet og lånt bygdebøker på biblioteket noen ganger, og da har jeg følt meg skikkelig ninja - alltid et blikk over skuldra, passe på å bære boka med baksiden ut slik at tittelen ikke synes, ha en unnskyldning klar ("det er til bestemor assa!")... Huff KG er også "hemmelig", men det er ikke fullt så pinlig. Har jo tross alt funnet flere jeg kjenner irl her. I tillegg kan jeg jo nevne mammablogger (særlig unge mødre), såpeoperaer (type Gode og onde dager), fanfictions, dokumentarer om fødsler og rare sykdommer, The Sims, sladreblader, gammel fjortispunk som blink-182 og Good Charlotte, osv... Seriøst, jeg har nesten flere guilty pleasures enn vanlige pleasures, jo. Anonymous poster hash: 05ece...b04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå