Anglofil Skrevet 17. januar 2011 #81 Skrevet 17. januar 2011 Jeg leser fanfiction Samme her! Elsker fanfiction. Mvh Yvonne
casting Skrevet 17. januar 2011 #82 Skrevet 17. januar 2011 KG... så guity at jeg skjelden logger inn, men er inne omtrent hver dag. Hører på folkemusikktimen. Smugspiser pulverpadder.
Knøtteliten Skrevet 17. januar 2011 #84 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg ler så jeg rister gøyal tråd. Har vel et par ja.. -Etter en halv episode Seventh Heaven, så er slusene åpne -Jeg digger Medisinske Mysterier på TLC, rene julaften hver gang -rigger meg til med snacks. -Ingen vet at jeg henger på KG... -Utad sverter jeg OnePiece, hjemme bor jeg i en..... (løper og skifter om det ringer på!) -Dokumentarer om folk med syndromer eller siamesiske tvillinger etc...sitter klistra -Er et skikkelig B-menneske, men gir alltid intrykk av at "åneeeei, jeg har vært oppe lenge jeg nå!" hvis vi får besøk kl 15.00 en søndag, når sannheten er at jeg nettopp har svelgt frokosten. -Jeg tørr ikke se Åndenes Makt. Ikke sjans, er livredd sånt! -Får gåsehud når jeg ser Grimm og Gru og hører "mooooom iiiis hooooome", fordi den er så fin :rødme: Jaa...det var vel det jeg tør å innrømme på stående fot :gjeiper: Endret 18. januar 2011 av Knøtteliten 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #85 Skrevet 18. januar 2011 Unner meg altfor ofte usunne ting. Sukker og snop er for tiden hovedkilden til å føle velvære, og fordi livet suger balle er jeg "snill" og unner meg det. Kan bruke timesvis på nettshopping, uten nødvendigvis ende opp med å kjøpe noe. Være alene selv om jeg burde være sosial er for meg en guilty pleasure. Beundrende blikk selv om jeg lett later som jeg ikke legger merke til det. 3
Gjest boblebrus Skrevet 18. januar 2011 #86 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg kom på fler! - Spiser for mye sjokolade - Blir hoppende glad innvendig når popmusikk fra barndommen spilles i butikken osv (backstreet boys o.l.) - Sitter på KG (bare kjæresten og broren min som vet at jeg henger her, men de vet ikke nicket mitt.). Hørte faktisk noen studievenninner nevne Kvinneguiden en gang, men turte ikke innrømme at jeg hadde nick og henger her regelmessig - Er en slektsforsker-nørd. Slektsforskning er jo egentlig en hobby for de på 70 og oppover virker det som, men jeg kan sitte i timesvis og surfe på digitalarkivets nettsider. Har laget meg en egen slektsforsker-perm hvor jeg samler info, har satt familien i sving for å finne gamle dokumenter/opplysninger, og har faktisk blitt ganske dreven i å lese gotisk håndskrift.. - Ser på TV-programmer som f.eks. Sjokdok på TVNorge, og synes det er spennende. "Jenta med tre ansikter". Endret 10. februar 2011 av boblebrus
Tabris Skrevet 18. januar 2011 #87 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Denne sangen, og videoen, gir meg fortsatt klump i halsen: Endret 18. januar 2011 av Tabris
Pingting Skrevet 18. januar 2011 #88 Skrevet 18. januar 2011 ...nå har jeg vært inne og begynt på et innlegg sikekrt fem ganger, men feiger ut hver gang. Vi får se hvor langt dette går. - vanligvis er jeg flink til å overse usaklige og spydige kommentarer, men av og til gir jeg etter og tar igjen med samme mynt... som Anonym Bruker. - av og til blir jeg sittende timesvis på Spotify eller YouTube for å høre på alle de ordentlig cheesy, nostalgiske 90-talls-hitene. Backstreet Boys, E-type, 2Unlimited, Ace of Base... hele sulamitten. - fanfiction? Jatakk. Og gjerne en dose fanart ved siden. - jeg er en dagdrømmer av rang, og kan sitte og suse meg laaangt inn i min egen verden. Alt fra hverdagen og fremtiden, men av og til også inn i historier fra bøker/filmer/serier jeg liker godt. Trodde kanskje man vokste fra seg sånt etterhvert, men tydeligvis ikke... - jeg er svar for endel reality/dokusåper, som TopModel, Extreme Makeover (både folke- og husvarianten), Biggest Looser, Airline og alt sånt. Også sånne typisk TVNorge-dokumentarer om folk med rare sykdommer, rare tilstander eller gud vet hva. - det er sikkert mer. Mye mer. 1
Knøtteliten Skrevet 18. januar 2011 #89 Skrevet 18. januar 2011 Denne sangen, og videoen, gir meg fortsatt klump i halsen: .....nå fikk jeg gåsehud - igjen!
hilli Skrevet 18. januar 2011 #90 Skrevet 18. januar 2011 Ha ha. Mine gleder inkluderer bl.a KG og Fotballfrue. Jeg er også glad i Top Model 1
Daenrys Skrevet 18. januar 2011 #92 Skrevet 18. januar 2011 Denne sangen, og videoen, gir meg fortsatt klump i halsen: Hoho, takk for påminnelsen, dette var en sang jeg helt hadde glemt eksisterte. Artig gjenhør! Min største guilty pleasure er nok å lese slash-fiction og slash-fanfiction. (Altså m/m)
Safira Skrevet 19. januar 2011 #94 Skrevet 19. januar 2011 KG Nintendo DS Og så er jeg ofte innom en del teite blogger
LillePetrine Skrevet 19. januar 2011 #97 Skrevet 19. januar 2011 Hohoho! Mye morro her! Jeg har faktisken egen bokmerkeliste i browseren som bare heter "guilty pleasures" :-D -Jeg signerer på Sagaen om Isfolket..Jeg har lest hele serien mange ganger..Kjøpte den innbundet en gang for flere år siden, og den ligger godt gjemt i en eske i boden, men tas frem av og til.. -Har skikkelig guilty pleasure på brudekjoletitting. Elsker å surfe rundt og se på bilder, både på finn.no, bryllupsblogger og hos designere. Har heldigvis roet seg etter jeg ble singel. -Matblogger!! Sitter i timevis og kan se på videoer på youtube og lese matanmeldelser, oppskrifter osv. Og det funker faktisk litt, om jeg er snopesyk kan jeg stille behovet med visuell namnam. -Webgallerier, altså bildegallerier med morsomme bilder, forskjellige sider; the chive, the berry, funny or die, ned hardy, collegehumor, liquid generation..jeg kan sitte i timevis nesten daglig. -Donald Pocket. Ingenting jeg skryter av, men jeg elsker å lese Donald, og spesielt Donald pocket..mye lengre historier :-) Det er alt jeg kommer på i farten...
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #98 Skrevet 19. januar 2011 -Matblogger!! Sitter i timevis og kan se på videoer på youtube og lese matanmeldelser, oppskrifter osv. Og det funker faktisk litt, om jeg er snopesyk kan jeg stille behovet med visuell namnam. -Webgallerier, altså bildegallerier med morsomme bilder, forskjellige sider; the chive, the berry, funny or die, ned hardy, collegehumor, liquid generation..jeg kan sitte i timevis nesten daglig. ...mulgi vi bare lever i forskjellige verdener altså, men hva er det som er så "guilty" med disse? bare nysgjerrig siden jeg ikke synes det selv.
LillePetrine Skrevet 19. januar 2011 #99 Skrevet 19. januar 2011 ...mulgi vi bare lever i forskjellige verdener altså, men hva er det som er så "guilty" med disse? bare nysgjerrig siden jeg ikke synes det selv. De er guilty fordi de stjeler ALTFOR mye tid. Jeg har sittet oppe til fire på natten før jeg skal på jobb..Totalt sett så går det utrolig mange timer på å bare sitte og surfe disse tingene. Så uproduktivt egentlig! Men morro da. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #100 Skrevet 19. januar 2011 De er guilty fordi de stjeler ALTFOR mye tid. Jeg har sittet oppe til fire på natten før jeg skal på jobb..Totalt sett så går det utrolig mange timer på å bare sitte og surfe disse tingene. Så uproduktivt egentlig! Men morro da. hahaha, jammen da skjønner jeg! (og kjenner igjen meg selv litt for godt...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå