Gjest fireflies Skrevet 15. januar 2011 #61 Skrevet 15. januar 2011 Jeg kan ofte finne på å poste spydige ting på facebook, indirekte rettet mot folk som irriterer meg. En barnslig uvane som jeg ikke helt klarer å legge av meg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #62 Skrevet 15. januar 2011 Kan for så vidt legge til at når jeg ser svar her inne som virkelig irriterer meg, f.eks fordi de bare er frekke, idiotiske og latterlige hender det at jeg siterer, svarer skikkelig frekt og så går ut igjen uten å poste svaret mitt. Nesten litt terapi å få blåst ut hvor teit du syns folk er, men uten å faktisk vise det så de blir såret eller du blir moderert. Haha, det samme gjør jeg.
LadyB Skrevet 16. januar 2011 #64 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har en random blogg jeg følger slavisk, dvs sjekker flere ganger om dagen. Det er intet mindre enn pinlig, og ingen av vennene mine vet det. Jeg snakker ikke så høy om KG, heller....
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #65 Skrevet 16. januar 2011 Jeg innrømmer heller ikke for noen at jeg er på KG Samboern min har fått det med seg og kommenterer det av og til, men jeg blånekter da også. Kanskje litt derfor jeg også nesten alltid huker av for anonym bruker. Jeg ser også litt for mye reality og dritt-tv, men følger ikke med på noe fast. Og liker å lese Se og Hør etc hos svigermor. Også festrøyker jeg og er litt for lat. Jeg er generelt flink til å nekte for ting jeg har gjort som jeg ikke står helt for, f eks etter at jeg (før jeg møtte samboern min) hadde en ons med en som kjenner flere venner og kollegaer av meg. SOM jeg har blånektet for det Sånn "egentlig" er jeg over gjennomsnittet smart, har nesten bare toppkarakterer fra universitetet og er veldig oppegående når det gjelder kultur, spesielt litteratur og film.
Timseh Skrevet 16. januar 2011 #66 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jeg innrømmer det meste, slik at folk vet hvordan jeg er. De fleste vet jeg hører på A1 og andre boybands i blant. Gråter også til sangene av og til Forteller mye om KG til vennene mine (til og med til sjefen min angående dumme ting kunder sier-tråden). Er ikke alltid jeg forteller at jeg blir lei meg/såret for den minste ting. f.eks: "Hehe, du er så dum, Henlu". En slik kommentar kan være printet i hodet mitt LENGE. Dette gjelder kun i det virkelige liv - og kun av folk jeg er glad i. Får jeg teite/usaklige kommentarer på nett så ler jeg bare, haha Eller av andre jeg ikke kjenner så godt. Endret 16. januar 2011 av HenLu
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2011 #67 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Okei, her kommer'n. Jeg gleder meg vilt til neste sesong av Paradise Hotel Danmark. Ja, jeg vet det, dette er søppel-TV av høyeste klasse. Jeg er sikker på at om man slår opp definisjonen på søppel-TV så står det "Paradise Hotel" der. Men det er så deilig å drømme seg bort til det vakre stedet, og se hvordan deltakerne takler presset og konkurransen. Laken som beveger seg og fyllespying utover gulv interesserer meg ikke. Men det er så nydelig der... Endret 16. januar 2011 av Emera
Gjest Raindrops Skrevet 16. januar 2011 #68 Skrevet 16. januar 2011 Okei, her kommer'n. Jeg gleder meg vilt til neste sesong av Paradise Hotel Danmark. Ja, jeg vet det, dette er søppel-TV av høyeste klasse. Jeg er sikker på at om man slår opp definisjonen på søppel-TV så står det "Paradise Hotel" der. Men det er så deilig å drømme seg bort til det vakre stedet, og se hvordan deltakerne takler presset og konkurransen. Laken som beveger seg og fyllespying utover gulv interesserer meg ikke. Men det er så nydelig der... Haha, jeg også gleder meg kjempemye! Jeg gleder meg mest til selve spillet. Sexen og drikkingen er det ikke så nøye med, men jeg liker å se hvordan de spiller spillet. Det er derfor jeg ikke liker norske ph, siden de alltid blir så sure på de som går aktivt inn for å vinne:p
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2011 #69 Skrevet 16. januar 2011 Haha, jeg også gleder meg kjempemye! Jeg gleder meg mest til selve spillet. Sexen og drikkingen er det ikke så nøye med, men jeg liker å se hvordan de spiller spillet. Det er derfor jeg ikke liker norske ph, siden de alltid blir så sure på de som går aktivt inn for å vinne:p Ah, godt vi er flere (modige)!
Xaphan Skrevet 16. januar 2011 #70 Skrevet 16. januar 2011 Jeg slenger meg på Paradise Hotel-tilståelsen!
sophiaM Skrevet 16. januar 2011 #71 Skrevet 16. januar 2011 Noen ganger når jeg føler meg stygg og teit, går jeg inn på nettsider som uglypeople.se og ler av alle de stygge menneskene som finnes der ute.. Leste linken litt for fort, og gikk inn på uglypeople.COM. Det var visst noe heelt annet fyi ;p 1
LadyB Skrevet 16. januar 2011 #72 Skrevet 16. januar 2011 Jeg liker også Paradise Hotel. Men det er PGA spying og pulings. Og det er flauere. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #73 Skrevet 16. januar 2011 Jeg liker også Paradise Hotel. Men det er PGA spying og pulings. Og det er flauere. Hva er det som er digg med spying?
Gjest Hikken Skrevet 16. januar 2011 #74 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har lastet ned en Aleksander Rybak sang.... puh, der var det sagt.... iiiik... Jeg er fan av Rybak jeg, men det tør jeg ikke si til noen da hele vennekretsen min hater ham 1
Gjest Sommertid Skrevet 17. januar 2011 #76 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er fan av Rybak jeg, men det tør jeg ikke si til noen da hele vennekretsen min hater ham Jeg også, men ikke kjans om jeg hadde sakt det høyt til noen
Gjest Hikken Skrevet 17. januar 2011 #77 Skrevet 17. januar 2011 Jeg også, men ikke kjans om jeg hadde sakt det høyt til noen Haha
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #78 Skrevet 17. januar 2011 haha åja! jeg googler absolutt alt mulig rart, nesten hver dag, bare jeg tenker på noe: "stygg av å sove for lite?" "svolværpostei, sunt?" Føler jeg "lærer" veldig mye XD Jeg liker å gå i stygge, men digge truser. Jeg har lykkearmbånd, lykkering, lykketroll og lykkestein som jeg har med meg/ på meg når jeg føler jeg trenger det en dag. Jeg ringer mamma OFTE. jeg har lånt masse selvhjelps-hvordan å leve, bli lykkelig, "dine åndelige veiledere"-aktige bøker på biblioteket. Når jeg hører på musikk og går tur dagdrømmer det at det er jeg som synger, danser til eller pole-dancer (herregud..) til en sang. Det beste jeg vet er brødskiver med makrell i tomat, og jeg spiser det nesten hver dag og gleder meg alltid til å spise det når jeg kommer hjem fra byen osv:P Noen får jeg lyst på kjemperare kombinasjoner på brødskiven, som leverpostei MED SKINKE OG EGG oppå. Jeg MÅ lese to horoskoper hver morgen og sjekke kk.no og kvinneguiden. Jeg har stirrekonkurranse med katten min og hvis hun ser bort først har jeg vunnet haha! hvis jeg kjøper en pakke tyggis tygger jeg opp alle på en gang. Hver gang. Jeg MÅ bare. Har masse mer rare ting som jeg gjør, men dette får holde for nå 4
Colargol Skrevet 17. januar 2011 #79 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Oioi, vel -jeg har nok noen Guilty Pleasures som jeg ikke gidder å innrømme her en gang. Men av de mer "snille" så kan det jo nevnes at jeg har sett forferdelig mange "jentefilmer" av typen ekstremt tåpelige/dårlig lagde -rett og slett fordi det noen ganger er så deilig å se noe uten å måtte tenke, og det er godt å få lov til å le som bare rakkern av de samme filmene -og da tenker jeg ikke på det filmen vil at jeg skal le av. Har også alltid brukt mye tid på å slå opp ting -og da dataverdenen begynte å bli større så ble google, og en god del andre søkemotorer, min beste venn. Men det er noe jeg tør å fortelle folk altså (hva er teit med å bli smartere?), jeg forteller bare ikke om alle de rare tingene jeg kan finne på å søke på. Er veldig glad i å se sære dokumenaterer og filmer som viser meg et bilde av verden fra et annet ståsted enn den typisk rike og vestlige. En av de siste jeg så var Mandala Bala Men noe som gleder meg og som få andre vet at jeg gjør er at jeg liker å ta med meg "minner" fra gode kvelder. Altså sånne gratis fyrstikkesker, servietter (de lever ikke lenge da men), øl-coasters og andre ting -stjeler ikke altså. Tar alltid mye bilder da -elsker opplevelser og liker å huske de seinere. Har alltid drømt om et stooort kart på veggen som jeg kan smæshe alle de tinge jeg drar med meg hjem på -burde kanskje skaffe meg et snart! Og jo -jeg har, de fleste steder jeg har bodd, "hemmelige" caféer og steder som jeg liker å gå til når jeg trenger å komme meg ut, men ikke for å møte kjente. Tar gjerne med meg notatboka eller pc'n og kan sitte på et slikt sted i mange timer med kaffen i hånda. Endret 17. januar 2011 av Colargol 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå