Gå til innhold

Har du noen "guilty pleasures"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Xaphan, nå er det nesten så jeg begynner å lure på om du er moren min :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Calexica
Skrevet

Jeg er metallhue, men truer av og til datteren min til å koble ipoden sin til bilstereoen så vi kan høre på Lady gaga.

• Liker 1
Skrevet

Xaphan, nå er det nesten så jeg begynner å lure på om du er moren min :fnise:

Haha! :P

Skrevet

Jeg er også en så stor spillgeek at da jeg nylig så en ti minutters video hvor vi ble vist rundt i kontorlokalene til den spillutvikleren som holder på å lage det spillet jeg gleder meg mest til i hele verden, så fikk jeg tårer i øynene. Av et kontorlokale.

Jeg er en åpen spillgeek, men det er en del som blir lettere sjokkert første gangen de oppdager det. Men jeg måtte bare nevne at jeg fikk tårer i øynene og begynte å le ukontrollert når jeg så traileren til Dragon age 2 og teaseren til Skyrim. Og jeg gråt så tårene trillet når jeg spoilet Dragon Age: Orgins :sjenert: Det er også grunnen til at jeg aldri har spilt det ferdig, jeg blir så trist med tanken...

Skrevet

Jeg liker å se Judge Judy på tv...

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg liker å legge puslespill med 1000+ biter.

Jeg tyvleser Allers og Hjemmet hos min mor, og digger historiene fra virkeligheten.

MrsTux, I like your name! :cool: Ikke pokker om du kom på det selv! :regn:

Skrevet

Jeg forteller ikke om:

Jeg liker å pussle

Jeg ser på Home and away

Henger på KG

Elsker fjortisfilmer (ser aldri på filmer med mening)

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg elsker sit coms....typ Friends, Kongen av Queens o.l. Og Top Model, Hollywoodfruer og Oprah. Innrømmer det aldri!!

Også elsker jeg å daffe i joggedress, men ville ikke satt mine bein utenfor huset i noe sånn.

KG...

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

KG...

At jeg spiser veldig mye sjokolade og drikker mye brus(det synes ikke på meg så jeg slipper unna med det, i kveld er det potetgull) Mine venner er sjelden å se uten vannflaske og er sånne som "spiser sunt og trener regelmessig".

Eros Ramazzotti... :rødme:

Skrevet

Jeg liker norsk folkemusikk med fele og hele pakka :sjenert:

Gjest Eurodice
Skrevet

Verdens minste harem :cool:

Lite og eksklusivt er mye bedre enn stort og uoversiktlig :lur: .

Skrevet

Liker å se på Norge rundt.. og er i starten av 20-årene.

• Liker 4
Skrevet

Jo: jeg digger one piece og går ofte med det hjemme. Jeg vil derimot ikke bli sett med det utenfor husets fire vegger. :sjenert: Kjæresten kaller meg teletubbie. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Se på serier som Gossipp Girl og 90210.

Det var også en periode jeg så mye på Disneychannel. Den var på selv etter at ungene hadde lagt seg. Så på Thats so Raven, Phil fra framtiden og diverse andre ungdomsserier :sjenert:

Også at jeg leser/skriver på KG.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker å høre på Maria Mena når jeg er lei meg, men gir inntrykk av at jeg sitter å er sint og hører på svartmetall :sjenert:

Skrevet

(...)

og mange ganger når jeg jobber eller gjør husarbeid så slår jeg på en spesiell radiokanal som bare diskuterer aliens og mysterier, noe som jeg synes er kjempespennende (om enn litt fjernt).

Godt å få det ut!

Åh? Hvilken kanal? Jeg elsker X-files og konspirasjonsteorier, og den kanalen hørtes spennende ut :jepp:

Jeg er fryktelig glad i oster som f.eks Blue Castello, og kan finne på å spise godt over halve pakken i en omgang. Er heldigvis ikke så ofte jeg kjøper da, siden det ikke akkurat er det sunneste å ha i seg.

liker å se programmer som Partydronninger og Pinlige Sykdommer

Og så har jeg bittelitt lyst på en OnePiece. Om jeg skulle finne på å skaffe meg en, blir det kun til hjemmebruk under pleddet.

:sjenert:

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Noen ganger når jeg føler meg stygg og teit, går jeg inn på nettsider som uglypeople.se og ler av alle de stygge menneskene som finnes der ute..

Skrevet

Noen ganger når jeg føler meg stygg og teit, går jeg inn på nettsider som uglypeople.se og ler av alle de stygge menneskene som finnes der ute..

:skratte:

Gjest Mynona83
Skrevet

Jeg har lastet ned en Aleksander Rybak sang.... :nei: puh, der var det sagt.... iiiik...

Skrevet

Gikk inn på siden og syntes synd i de menneskene. De fortjener ikke å bli ledd av, stkkars.

Og, nei jeg har ikke pupper nok til å poste dette pålogget. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...