Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Guilty pleasures kan være mye forskjellig, men felles for dem er at det er ting vi liker, men som vi ikke alltid tør å innrømme for andre. Det kan for eksempel være at en punker egentlig synes den nyeste låta til Madonna er kjempebra. Jeg kan begynne: Jeg synes Coldplay er skikkelig fin musikk, men jeg tør ikke alltid innrømme det til andre, fordi det er veldig forutsigbar, veldig kommersiell og veldig sutrete musikk. Og dessuten digger jeg å huke av for Anonym når jeg leser fjortissblogger, og skrive skikkelig krasse, teite, barnslige kommentarer til dem.. Noen ganger kan jeg finne på å gjøre det her på KG også, men det skjer ikke så ofte. Hva er dine guilty pleasures? 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Sjokolade er min, går egentlig på diett, men jeg bare mååå ha litt sjokolade hver dag
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Og dessuten digger jeg å huke av for Anonym når jeg leser fjortissblogger, og skrive skikkelig krasse, teite, barnslige kommentarer til dem.. Noen ganger kan jeg finne på å gjøre det her på KG også, men det skjer ikke så ofte. Hva er dine guilty pleasures? Hah! Jeg visste at du var en sånn! 12
Golde Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Jeg liker å se på TV-serien 7th Heaven, og gråter av nesten hver episode... Aldri i livet om jeg innrømmer det da! 4
Lykkelitenen Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Tror det må være at jeg elsker å se på disneychannel I forrige leiligheten sto det på nesten 24/7, selv om jeg ikke så særlig på det, måtta bare ha det på i bakgrunnen. Kan for så vidt legge til at når jeg ser svar her inne som virkelig irriterer meg, f.eks fordi de bare er frekke, idiotiske og latterlige hender det at jeg siterer, svarer skikkelig frekt og så går ut igjen uten å poste svaret mitt. Nesten litt terapi å få blåst ut hvor teit du syns folk er, men uten å faktisk vise det så de blir såret eller du blir moderert. Endret 14. januar 2011 av Lykkelitenen 3
Gjest boblebrus Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 må være at jeg hører på en del popmusikk, og synes det er fengende! når folk spør om hva slags musikk jeg liker, sier jeg gjerne "tja, det går mest i rock, blues, jazz" osv (og jeg hører jo mye på det også). Men når jeg er alene hjemme svinger jeg gjerne moppen til Katy Perry
Meaty Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg elsker Grease. Musikken, filmen, alt. (Selv om filmen viser en veldig dårlig moral...) Det tør jeg ikke å innrømme i visse kretser, nei. Endret 14. januar 2011 av Meaty 1
ludo Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Jeg ser på søppel tv,og sjokolade ja!nam nam
Munchlax Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Tror det må være at jeg elsker å se på disneychannel I forrige leiligheten sto det på nesten 24/7, selv om jeg ikke så særlig på det, måtta bare ha det på i bakgrunnen. Samme her! Eller så digger jeg Aqua og Andrea Bocelli . Det er noe jeg ikke tør å innrømme, fordi andre vet jeg stort sett kun hører på Iron Maiden, Madrugada, The Clash, Metallica, Slade og den type musikk. Kan nå innrømme at jeg elsker radiokanalen P1. Det er også noe jeg ikke innrømmer ovenfor vennene mine, fordi de kun hører på P3 og P4. P1 er liksom for "besteforeldre" og folk født før 50-tallet.
Gjest MrsTux Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Jeg tør faktisk ikke innrømme at jeg bruker tid på et diskusjonsforum... 5
kaprifolen Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 Hmmm... Tror jeg mangler noen selv-beskyttende-antenner siden jeg lett innrømmer de fleste av mine pinlige "greier"! Men jeg forteller ikke folk flest at det hender jeg har dager der jeg kjeder meg til den grad at jeg surfer gjennom 10 min med skandalenyheter på søplesider på nettet... :gjeiper:
sjokolademonster Skrevet 14. januar 2011 #16 Skrevet 14. januar 2011 Jeg tørr ikke innrømme at jeg faktisk har en bruker her, jeg heller..
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #17 Skrevet 14. januar 2011 Jeg tør faktisk ikke innrømme at jeg bruker tid på et diskusjonsforum... samma her, tør nesten ikke å innrømme det ovenfor meg selv engang. muligens derfor jeg huker av som anonym bruker hver gang.. 2
iskaffe Skrevet 14. januar 2011 #18 Skrevet 14. januar 2011 ÅHH, alt for mange! At jeg må kikke innom KG flere ganger om dagen. At jeg bare må ha en tine iskaffe hver dag som "kos". At jeg elsker å se på disse typiske dame programmene som f.eks "how to look good naked", "motepolitiet", "thin vs fat" samt diverse interiørprogrammer. Dette kan jeg aldri innrømme for mine venner... alt for flaut. Jeg liker også videospill (alt for godt). Av og til kjøper jeg en hel sjokolade rullekake, bare ment for meg selv, som jeg gjemmer innerst i skapet og smugspiser helt alene. Jeg liker også mange av melodiene til Lady Gaga, og mange ganger når jeg jobber eller gjør husarbeid så slår jeg på en spesiell radiokanal som bare diskuterer aliens og mysterier, noe som jeg synes er kjempespennende (om enn litt fjernt). Godt å få det ut!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. januar 2011 #19 Skrevet 14. januar 2011 Jeg følger ivrig med på Top model. Det er noe som jeg ikke snakker så veldig høyt om til andre
Tabris Skrevet 14. januar 2011 #20 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er også en så stor spillgeek at da jeg nylig så en ti minutters video hvor vi ble vist rundt i kontorlokalene til den spillutvikleren som holder på å lage det spillet jeg gleder meg mest til i hele verden, så fikk jeg tårer i øynene. Av et kontorlokale. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå