*Kaisa* Skrevet 22. oktober 2003 #21 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tenker aldri over de jeg jobber med som annet enn kolleger. Selv om jeg jobber med ganske mange fine gutter. Det er uaktuelt for meg å blande jobb og privat. Enda mer uaktuelt når en har noen hjemme. En eller annen dag så tar jo antagelig slike forhold slutt og da kan jeg bare tenke meg hvilket helvete det hadde vært å være på jobben! Den sjangsen hadde jeg ikke tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 22. oktober 2003 #22 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, det er jo lett å si. Jeg har jo bare den drømmejobben da. Trives kjempegodt og det vet mannen min og alle andre jeg kjenner. De ville blitt veldig misstenksom om jeg plutselig ville skifte jobb nå. I tillegg er det ikke så lett å få jobb i disse dager, iallefall ikke innen det man vil mest. + når man i tillegg er nyutdannet. Men jeg er takknemlig for andre forslag og kommentarer. Da må du være i stand til å ta en avgjørelse. Utroskap er ikke bra. Det skaper bare problemer dersom du innleder et forhold med arbeidskollegaen også. Jeg mener ikke å være frekk eller utidig, og vet at det ikke er lett. Men utroskap ser jeg ingen positive sider med. Derfor mener jeg det er viktig at du får avklart overfor deg selv hvilke følelser du har og hvem du vil "satse" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #23 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, jeg har sex med en kollega... Men så er vi tross alt samboere også da Blir litt annerledes da kanskje..! (kunne aldri vært utro mot ham!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #24 Del Skrevet 22. oktober 2003 Ja, jeg har sex med en kollega... Men så er vi tross alt samboere også da Blir litt annerledes da kanskje..! (kunne aldri vært utro mot ham!!) Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 23. oktober 2003 #25 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg jobber med flere lekre mannebein -er så heldig at jeg er eneste jente! Det blir en del fløring ja' date=' men jeg vet hvor grensene går, og kunne ikke tenke meg å tråkke over dem! Kjedelig du er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #26 Del Skrevet 23. oktober 2003 kjenner jeg går med klump i magen lenge etter slike inlegg :cry: Fatter å begriper ikke hvor lite hensynsløse folk er. Utroskap skulle vært utryddet! Starter med meg: Sverger på å aldri være utro i hele mitt liv! andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 #27 Del Skrevet 23. oktober 2003 mange her som har en kollega som elsker eller hemmelig flørt og hvordan er dette i forhold til din samboer/kjærste jeg for min del har en elsker på jobben som har kone og barn hjemme men vi klarer ikke å la vær, det blir mange sene "møter" ...... Pisse i motvind? Shit where you eat? Hvis man først skal være utro, kan det være lurt å dra litt lengre unna hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #28 Del Skrevet 23. oktober 2003 kjenner jeg går med klump i magen lenge etter slike inlegg :cry: Fatter å begriper ikke hvor lite hensynsløse folk er. Utroskap skulle vært utryddet! Starter med meg: Sverger på å aldri være utro i hele mitt liv! andre? Unnskyld meg, men dette var et tåpelig innlegg!!! Utrydde utroskap!!! Utroskap har eksistert siden tidenes morgen; det er en menneskelig svakhet! Sverge på aldri å være utro er store ord! Har ikke tall på alle innleggene fra jenter som ere såååå imot dette og fordømmer det nord og ned, som plutselig kommer her med halen mellom beina og spør om råd: 'Jeg har vært utro!!! Hva gjør jeg nå? Det bare skjedde....lissom!!!' Og så får de masse kjeft og pepper.....'Fortell!! Fortell!! DETTE kan du ikke ha på samvittigheten!' Vil bare minne om dette fenomenet ikke er straffbart etter loven......Skulle mange ganger tro at det var verre enn økonomisk underslag, voldtekt og drap! Men du er antageligvis ikke så gammel......så jeg får ha deg unnskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #29 Del Skrevet 23. oktober 2003 Unnskyld meg, men dette var et tåpelig innlegg!!! Utrydde utroskap!!! Utroskap har eksistert siden tidenes morgen; det er en menneskelig svakhet! Sverge på aldri å være utro er store ord! Har ikke tall på alle innleggene fra jenter som ere såååå imot dette og fordømmer det nord og ned, som plutselig kommer her med halen mellom beina og spør om råd: 'Jeg har vært utro!!! Hva gjør jeg nå? Det bare skjedde....lissom!!!' Og så får de masse kjeft og pepper.....'Fortell!! Fortell!! DETTE kan du ikke ha på samvittigheten!' Vil bare minne om dette fenomenet ikke er straffbart etter loven......Skulle mange ganger tro at det var verre enn økonomisk underslag, voldtekt og drap! Men du er antageligvis ikke så gammel......så jeg får ha deg unnskyldt! Herregud chimp, hvem er naiv her??? La nå de som vil få sverge evig troskap- og mene det- uten at råtne epler skal komme å knuse illusjonene deres. Deevah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 #30 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvis Anonym greier å holde seg på den smale sti er det ingen ting som er bedre (for henne), men å gjøre dette til en folkeaksjon som "Verdt å vente på" er vel litt drøyt. Selv skjønner jeg ikke hvorfor folk på død og liv må stikke nesen sin i andre folks affærer for - bokstavelig talt. Hvis jeg velger å spise både ute og hjemme, er det vel en sak som kun er mellom parteren min og meg. Å sladre på utroskap blir som å kaste stener i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #31 Del Skrevet 23. oktober 2003 Herregud chimp, hvem er naiv her??? La nå de som vil få sverge evig troskap- og mene det- uten at råtne epler skal komme å knuse illusjonene deres. Deevah Mulig jeg er et råttent eple, men naiv er jeg definitivt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krissi2 Skrevet 24. oktober 2003 #32 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg tror ikke gjesten her inne mente bokstavelig at det går an å utrydde utroskap men at vedkommende skulle ønske det. Der henger jeg meg på akkurrat som at jeg kunne ønske at mye annet vondt kunne utryddes. Nei det er ingen lov ( i norge) som straffer utroskap men det er da mange uskrevne lover eller ??? Det å bli bedratt, spesiellt gjenntatte ganger er utrolig vondt og ødeleggende. Hva er vitsen i å ha et forhold, trygghet? Mange som kommer med halen mellom bene fordi de har vært utro? Så lenge de lærer av det og angrer slik at det ikke gjenntar seg er vel noe annet enn å ha noen på si? Hva med de som skriver om å ha mistet sin kjære pga utroskap, som angrer. Er ikke det like dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #33 Del Skrevet 24. oktober 2003 kansje fordi jeg nettopp ikke er naiv.Som sagt her så er det mer en ønsketenkning,det ødelegger liksom så mye. Har vært borti og erfart utroskap,det fører ikke noe mer en problemer med seg. Skal en være borti andre kan en vel først gjøre det slutt med daværende partner. Det kaller jeg å være mer voksen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #34 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vet at utroskap ikke akkurat er planlagt. Største grunnen til at folk er utro ,er antagelivis at de ikke har det så bra med den partneren de har.Gir det oss rett til å være utro? De som er utro uansett, burde vist såpass respekt for partneren at de ga beskjed om det. Om ikke før så ivertfall etterpå. Hvis vi gjemmer utroskap kan en da ha et avslappende å bra forhold til partneren,isåfall er en ikke da falsk???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå