Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 mange her som har en kollega som elsker eller hemmelig flørt og hvordan er dette i forhold til din samboer/kjærste jeg for min del har en elsker på jobben som har kone og barn hjemme men vi klarer ikke å la vær, det blir mange sene "møter" ......
Ursula Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Ja ho-ho det er nok festlig for de stakkarne som sitter hjemme og aner fred og ingen fare :evil:
Rapitap Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Greit nok at folk har lyster, men hvordan er dere da ærlige og sanne i hjemme-forhold med barn da? Hvordan ser dere dere selv i speilet og får til at dette er ok? Skjønner dere ikke!
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 mange her som har en kollega som elsker eller hemmelig flørt og hvordan er dette i forhold til din samboer/kjærste jeg for min del har en elsker på jobben som har kone og barn hjemme men vi klarer ikke å la vær, det blir mange sene "møter" ...... Akk ja... det blir neppe så morsomt når en av dere ikke gidder lenger og dere fremdeles må samarbeide... Utroskap er nå en ting (ikke spesielt smart), men det er nesten enda dummere å involverre seg med en kollega du jobber tett på. En dag tar det slutt og da er det mye værre når han til enhver tid befinner seg rett under nesa di... Suz
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Også gir det dårlig karma! Utro mennesker og deres sammensvorne blir snegler i neste liv ...
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Også gir det dårlig karma! Utro mennesker og deres sammensvorne blir snegler i neste liv ... Oooops!!!! :oops: Da må jeg legge til at jeg snakker av erfaring... (riktignok var motivene mine litt anderledes enn dette, men likevel ) Suz - snart snegle...
Gjest Anonym i dag Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg hadde et forhold til en kollega i et år. Begge var gifte. Min mann fant det ut. Hadde ikke gjort noen stor innsats for å skjule det. Da han avslørte oss (ved å snoke i mailen min) hadde jeg ønsket skillsmisse i over et år. Han forstod ikke alvoret (han har litt psykopatiske trekk), men trodde ekteskapet kunne reddes om han bare forandret noen småting. På jobb gikk dette helt fint. Ble noen heisturer med klining, men ellers traff vi hverandre utenom jobb. Tror ingen kolleger hadde mistanke. Nå har vi begge flyttet langt vekk. Vi jobber fremdeles i samme konsern, men på hver vår kant av landet, og har ingen kontakt. Jeg har ingen barn, men han har to. Han er fremdeles gift, jeg er skilt. Tror ikke jeg er i stand til å være utro mot en mann jeg elsker. Min nåværende samboer kan være trygg på at jeg aldri noensinne skal bedra ham. Men tiden med min elsker var fin, den angrer ingen av oss på. Kan ikke svare for hvordan han kunne gjøre det mot en han er glad i.
Nøste Skrevet 21. oktober 2003 #8 Skrevet 21. oktober 2003 Kan ikke skjønne at en kan bli forelska i en kollega som du jobber med vær dag, tenk på hun å barna som ikke vet noen ting . Synes du burde tenke deg litt mer om ?
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #9 Skrevet 21. oktober 2003 Suz - snart snegle Det kan tenkes det gjøres unntak for de som skjønner at det ikke er en snill ting å gjøre, hverken for den som er utro eller den som er med på leken. Hvis man lærer, så går det bra. :trøste: , men :fy: Gyldenløwe ble bedratt av xen og synes ikke utroskap er noe gøy ...
Gjest Ja Skrevet 21. oktober 2003 #10 Skrevet 21. oktober 2003 Er gift og har et barn. Er forelsket i 2 personer! Og vær så snill å ikke tenkt det engang, for JO det går faktisk ann å være forelsket i 2 personer på en gang!!!!! DET GJØR DET!! Det sliter veldig på meg dette her. Jeg lever et dobbelliv som jeg ikke klarer å komme meg ut av. Jeg har det helt topp hjemme hos mannen min, og har ingenting å utsette på ham. Likevel er jeg så hodestupt forelsket i en på jobb. Han er singel og har samme følelser for meg. Siden jeg er gift, holder han seg litt tilbake. Han lar dette bli min avgjørelse. Men jeg har vært utro med ham :oops: Jeg vil gi ekteskapet en sjanse, siden vi har det så godt (utenom dette her da..). Men jeg klarer ikke å få denne kollegaen ut av hodet. Ser han jo hver dag...
gutt_1982 Skrevet 21. oktober 2003 #11 Skrevet 21. oktober 2003 Er gift og har et barn. Er forelsket i 2 personer! Og vær så snill å ikke tenkt det engang, for JO det går faktisk ann å være forelsket i 2 personer på en gang!!!!! DET GJØR DET!! Det sliter veldig på meg dette her. Jeg lever et dobbelliv som jeg ikke klarer å komme meg ut av. Jeg har det helt topp hjemme hos mannen min, og har ingenting å utsette på ham. Likevel er jeg så hodestupt forelsket i en på jobb. Han er singel og har samme følelser for meg. Siden jeg er gift, holder han seg litt tilbake. Han lar dette bli min avgjørelse. Men jeg har vært utro med ham :oops: Jeg vil gi ekteskapet en sjanse, siden vi har det så godt (utenom dette her da..). Men jeg klarer ikke å få denne kollegaen ut av hodet. Ser han jo hver dag... Bytt jobb!
chimp Skrevet 21. oktober 2003 #12 Skrevet 21. oktober 2003 Har gjort mye rart, men har faktisk klart å unngå å involvere meg m kolleger.....og det har veldig bevisst!!! Har vært redd for sjalusi og baksnakking og dårlig miljø på arbeidsplassen.....Min arbeidsplass er svært kvinnedominert, i større grad før enn nå, heldigvis! Har vært redd for å ødelegge kameratskapet m mine mannlige kolleger, kanskje p g a et julebord hvor man mistet hodet og havnet til sengs! DET hadde vært flause det!!! Men skal innrømme at jeg har vært forelsket i ihvertfall 3 av dem..... :oops: og hvor godt d lar seg skjule, skal jeg ikke si for sikkert.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #13 Skrevet 21. oktober 2003 Bytt jobb! Helt enig. Du vet det er galt det du driver med og du kan stoppe det om du vil. Om det er bytte av jobb som skal til, så ta ansvar og gjør noe med det. Mannen din fortjener at du holder deg til han.
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tror hovedinnlegget er postet som ren provokasjon jeg.
Gjest JA Skrevet 22. oktober 2003 #16 Skrevet 22. oktober 2003 Bytt jobb! Ja, det er jo lett å si. Jeg har jo bare den drømmejobben da. Trives kjempegodt og det vet mannen min og alle andre jeg kjenner. De ville blitt veldig misstenksom om jeg plutselig ville skifte jobb nå. I tillegg er det ikke så lett å få jobb i disse dager, iallefall ikke innen det man vil mest. + når man i tillegg er nyutdannet. Men jeg er takknemlig for andre forslag og kommentarer.
Quinden Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 Det er klart at du beveger deg på tynn is her. Skal du fortsatt beholde jobben, så må du prøve å tenke på hva du vil her i livet, både å få i pose og sekk er det ingen som kan ha på sikt. Det er dårlig gjort i forhold til din mann, så vil du ha med den andre å gjøre, så får du rett og slett ta et oppgjør med deg selv og ta konsekvensen, men som du holder på nå, vil tilslutt ende med et tris utfall og det er ingen tjent med. Lykke til!
Agnes Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 De dynamiske, kreative og initiativrike kollegaene - er de like dynamiske, kreative og initiativrike i sengen?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. oktober 2003 #19 Skrevet 22. oktober 2003 mange her som har en kollega som elsker eller hemmelig flørt og hvordan er dette i forhold til din samboer/kjærste jeg for min del har en elsker på jobben som har kone og barn hjemme men vi klarer ikke å la vær, det blir mange sene "møter" ...... Veldig morsomt
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2003 #20 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg jobber med flere lekre mannebein -er så heldig at jeg er eneste jente! Det blir en del fløring ja, men jeg vet hvor grensene går, og kunne ikke tenke meg å tråkke over dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå