Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen gi meg en forklaring på hva spotify er? hvordan bruker jeg det, koster det noe???

tenker da på spotify til mobilen..

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen gi meg en forklaring på hva spotify er? hvordan bruker jeg det, koster det noe???

tenker da på spotify til mobilen..

takk:)

Spotify er et supert program du laster ned på maskinen eller telefonen din fra spotify.com

Der kan du søke på, og høre på, all verdens musikk. Du kan ikke laste ned og lagre/dele musikk, men lage egne lister osv i selve programmet.

På telefon kreves det abonnemet med månedlig avgift.

På datamaskinen din kan du bruke det gratis, men da med reklame mellom sangene.

Sjekk ut mer på spotify.com

Skrevet

Spotify er en abonnementstjeneste som gir det tilgang til millioner å sanger (musikk) på datamaskinen eller mobiltelefonen din.

For bruk på datamaskinen har du tre alternativer:

- Open, som er gratis. Musikken avbrytes av reklameinnslag.

- Unlimited, som koster 49,- i måneden. Uten reklame

- Premium, som koster 99,- i måneden. Som Unlimited, men i tillegg kan du laste ned filer, samt tilgang via mobilen.

For bruk på mobilen må du altså ha Premium abonnement.

Anbefales! :-D

Gjest Blubberella
Skrevet

Spotify er en abonnementstjeneste som gir det tilgang til millioner å sanger (musikk) på datamaskinen eller mobiltelefonen din.

For bruk på datamaskinen har du tre alternativer:

- Open, som er gratis. Musikken avbrytes av reklameinnslag.

- Unlimited, som koster 49,- i måneden. Uten reklame

- Premium, som koster 99,- i måneden. Som Unlimited, men i tillegg kan du laste ned filer, samt tilgang via mobilen.

For bruk på mobilen må du altså ha Premium abonnement.

Anbefales! :-D

Og Spotify Open har en begrensning på 20 timer musikk i mnd. For å få gratis tilgang uten tidsbegrensning (Spotify Free) må man få en invitasjon fra noen med Premium.

Spotify er et utrolig kjekt program! Anbefales! :)

Skrevet

Kunne ikke levd uten Spotify Premium! :)

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Koster det noe i bruk på mobilen? Tenker på datatrafikk, vet man på ha Spotify Premium..

AnonymBruker
Skrevet

Koster det noe i bruk på mobilen? Tenker på datatrafikk, vet man på ha Spotify Premium..

Det avhenger av flere ting.

- For det første om du spiller av direkte fra nett eller har filene "offline".

- For det andre om du er på trådløst nettverk eller mobilnett (3G).

- For det tredje hvilket abonnement du har. Abonnementer for smarte telefoner (iPhone o.l.) har en viss datamengde inkludert i abonnementet.

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger av flere ting.

- For det første om du spiller av direkte fra nett eller har filene "offline".

- For det andre om du er på trådløst nettverk eller mobilnett (3G).

- For det tredje hvilket abonnement du har. Abonnementer for smarte telefoner (iPhone o.l.) har en viss datamengde inkludert i abonnementet.

Ingen datatrafikk inkludert, ikke trådløst/3g, og i offline mode. Koster det noe da?

Kan man bruke det feks på flyet?

Skrevet (endret)

Ingen datatrafikk inkludert, ikke trådløst/3g, og i offline mode. Koster det noe da?

Hvis du er koblet til vanlig trådløst nett, så koster det ikke noe utover et Premium-abonnement.

Vanskelig å se hva du spør om.

Endret av DBM
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å se?

Dukker spotifybruk opp på telefonregningen i form av bruk av datatrafikk?

Som sagt har jeg ikke noe datatrafikk inkludert. Hvis jeg da velger å ikke bruke trådløst eller 3G - koster det noe utover premiumabonnement? Kan det brukes feks på fly?

Skrevet (endret)

Fra Spotify:

"With Spotify Premium, you get the super-handy Offline mode. You decide which playlists you’d like to make sacred, and Spotify will sync the tracks to your computer or phone.

This means your favourite playlists will always be there for you, whether you’ve got access to the internet or not. Great news for travelling on planes and trains, or lazing on a beach."

Endret av Swe
Skrevet

Noen som vet hvorfor de fleste har 20 timer i måneden, mens jeg bare har 10?

Savner gratis spotify...

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor de fleste har 20 timer i måneden, mens jeg bare har 10?

Savner gratis spotify...

Fordi grensen var 20 timer før, men har blitt redusert til 10 timer for Spotify Open og Free. Det er ingen med gratis Spotify som har 20 timer lenger.

Skrevet

Også får man ikke høre en sang mer enn 5 ganger i mnd :sukk: favorittsangene mine må jeg finne på YouTube nå :)

AnonymBruker
Skrevet

I offline modus er det ingen datatrafikk, og altså koster det ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...