Gjest Spinell Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Etter at jeg leste denne artikkelen, der det går fram at mange er blitt innmeldt i grupper på FB uten å samtykke, gikk jeg inn på min profil for å se. Men hvor finner jeg egentlig oversikten over hvilke grupper jeg er medlem i, eller hva jeg har trykket "like" på? Synes de seneste oppdateringene av Facebook har gjort slike ting mer og mer uoversiktlig. Alt var mye bedre før Og til dere som tenker å svare "FB er noe tull/en verdensomspennende konspirasjon/bare for idioter. Heldigvis er jeg glup nok til at jeg aldri har meldt meg inn der" eller liknende: det er du selvsagt fri til å mene, men det er ikke svar på spørsmålet mitt. Endret 14. januar 2011 av Spinell
Gjest Raindrops Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hvis jeg er på "hjem" så ligger "grupper" et stykke ned i menyen der (på venstre side), og hvis jeg trykker der så kommer de opp. Men man får vel varsel når man blir meldt inn i en gruppe? Alt man har likt blir vel litt verre. Mye av det ligger på profilen min, men hvis jeg har likt en artikkel i dagbladet så vet jeg ikke hvor jeg eventuelt skulle finne det på en liste. Endret 14. januar 2011 av Raindrops
Gjest Spinell Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Takk skal du ha. Jeg fant fram nå. Gruppene lå skjult under "more", som jeg hadde oversett *føle seg litt teit*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå