Oliwia Skrevet 14. januar 2011 #1 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Har dere noe morsomme, spennende, eller katastrofale dating minner eller historier ? (tenker mest på første dating opplevelser med en nylig kjent mann eller kvinne). Jeg har nettop hatt en date med en ny mann. Han er en italian som har nylig flyttet til Norge og opplever endå en grad av kultur-sjokk (hater frossen pizza, for eksempel!). Det var litt engstelig og ubehagelig i begynnelsen, men det ble bedre etter en stund. Han spurte meg om jeg hadde hørt om Leonardo da Vinci, fortalte meg om motorsykkelen sin som han savner. Han var overrasket at jeg gjettet riktig at han hadde en Yamaha ! Jeg likte at han snakket på en detaljert måte om familien sin. Han er veldig kjekk og smiler mye, so jeg ser frem til å treffe ham igjen. Min historie er ikke så spennende, men jeg er sikker på at jeg skal nyte deres. Endret 14. januar 2011 av Oliwia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nytt liv Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg skulle flytte, og averterte møbler på nett. Så fikk jeg telefon av en som var interessert i å komme å se. Jeg likte han godt, han var blid og hyggelig, og et par år eldre en meg, så det ut som. Han skulle ha diverse møbler. Jeg skulle ringe han når det nærmet seg flyttedato, og han skulle komme. Da tiden nærmet seg, og jeg var så trist på tanken på å flytte, og jeg begynte å gråte da han sa at er du sikker på at du vil flytte herifra. Det var jo så fint her! Jeg prøvde å holde meg, men jeg greide det ikke, så han trøstet meg, holdt rundt meg og hvisket ned i håret mitt, og sa at om han visste at jeg var enslig så hadde han vært frempå med engang. :rødme: Hehe. Lurer på hva som skjer om jeg tar kontakt med han igjen? Han har sendt sms og spurt om hvordan det er med meg og jeg har svart at det går bra. Jeg synes det var så koselig med han, og vi lo masse sammen når vi skulle bære ut disse møblene. Husker det godt, og har det som et fint minne. . Han fikk en klem når han dro også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå