sinicola Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Har fått høre fra en som selger hudpleieprodukter at de store kosmetikkfirmaene bruker menneskevev i sine produkter! :o Syns kanskje det høres litt usannsynlig ut? Mistenker at hun sier det for å fremme sine egne produkter, noen som vet noe om dette??
Rapitap Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Ja, det tror jeg på!Har du sett filmen Fight Club med Brad Pitt? Om ikke, så anbefales denne på det sterkeste! =)
Ursula Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Usj! :o Håper det bare er tomme rykter og ingen sannhet.
sinicola Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2003 Kan jo legge til litt mer da: Hun mener at firmaene drar rundt til store sykehus og samler inn aborterte menneskefostere, visstnok fordi menneskevevet får huden til å se yngre ut. Nå mener hun at det finnes i hårfarge også!Eehhh... yngre hår?? Høres bare litt for sykt ut!
starie Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Nei, dette tror jeg ikke noe på! Jeg vet at det ofte blir forsket på menneskevev (både dødt og levende), men jeg kan aldri i livet tenke meg at noen bruker det i kremer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå