Gjest Pittelillemeg Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg kjøpte Basiron AC 5% Gel her om dagen. Tenkte å prøve det ut og se om det fungerte mot kviser. Men det er noe jeg stusser på. Det står jo at det er en gele, men det som kommer ut av tuben er definitivt krem med pittesmå korn i. Er det bare meg, eller skal det være slik??
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Nå er det lenge siden jeg prøvde basiron, men det var ingen korn i den.. Husker dessverre ikke om det var krem- eller gelkonsistens. Har du sett på datoen på den? Kanskje den er oppbevart feil? Om jeg var deg ville jeg gått tilbake og byttet den.
Gjest Pittelillemeg Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Nå er det lenge siden jeg prøvde basiron, men det var ingen korn i den.. Husker dessverre ikke om det var krem- eller gelkonsistens. Har du sett på datoen på den? Kanskje den er oppbevart feil? Om jeg var deg ville jeg gått tilbake og byttet den. Æsj, jeg heiv eska. Men den ligger i søpla et sted på badet. Sjekka ikke datostempling nei, men skal definitivt ta den med meg tilbake. Gele ser da virkelig ikke slik ut... Kanskje dumt at jeg ikke har kvittering da.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Står muligens datostempling i "sveisen" på tuben? Om ikke ihvertfall på esken. Om du ikke har kvitteringen kan de nekte deg å bytte, men du kan jo være heldig Jeg vet ikke hvilket kassesystem de opererer med, men noen system fungerer slik at de kan søke opp gamle kasselapper. Slik at om du sier "jeg var her ca kl 16:20 på torsdag 13. 01, og det eneste jeg kjøpte var basironen" skal de kunne finne en kvittering som sier at en person var der akkurat da og kjøpte den. Og det er jo ikke bare-bare å tippe tidspunkt for når noen har kjøpt noe, så da bør de tro deg Får håpe at du får bytte den da Men om de nekter, og du ender med å kjøpe en annen, så kan du jo gå tilbake og si at var den nye du kjøpte som var rar i konsistensen. Da har du jo kvitteringen. Det har jeg gjort på Cubus flere ganger, når mascarakosten har brukket etter tre dager...
Gjest Pittelillemeg Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Står muligens datostempling i "sveisen" på tuben? Om ikke ihvertfall på esken. Om du ikke har kvitteringen kan de nekte deg å bytte, men du kan jo være heldig Jeg vet ikke hvilket kassesystem de opererer med, men noen system fungerer slik at de kan søke opp gamle kasselapper. Slik at om du sier "jeg var her ca kl 16:20 på torsdag 13. 01, og det eneste jeg kjøpte var basironen" skal de kunne finne en kvittering som sier at en person var der akkurat da og kjøpte den. Og det er jo ikke bare-bare å tippe tidspunkt for når noen har kjøpt noe, så da bør de tro deg Får håpe at du får bytte den da Men om de nekter, og du ender med å kjøpe en annen, så kan du jo gå tilbake og si at var den nye du kjøpte som var rar i konsistensen. Da har du jo kvitteringen. Det har jeg gjort på Cubus flere ganger, når mascarakosten har brukket etter tre dager... Var innom de i dag og spurte, og Basironen skal visst være slik. Snakk om villedende!
Gjest Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Mange år siden jeg har brukt den,men synes å huske det var veldig små korn i den
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Ohhh... kanskje det var min det var feil på dah... ikke rart den ikke virket... Men bra den du kjøpte var iorden dah!
Marihøne92 Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Når eg brukte basiron for noken år siden var det korn i den. Basironen ødelegger forresten fargen på klær, sengesett ol. Så vil anbefale deg å legge på sengesett (i alle fall putetrekk) som du ikkje er redd for. Eg veit ikkje om det står noke om det i pakningsvedlegget? I løpet av den perioden eg brukte basiron ødela eg mange putetrekk :gjeiper:
Gjest Pittelillemeg Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Når eg brukte basiron for noken år siden var det korn i den. Basironen ødelegger forresten fargen på klær, sengesett ol. Så vil anbefale deg å legge på sengesett (i alle fall putetrekk) som du ikkje er redd for. Eg veit ikkje om det står noke om det i pakningsvedlegget? I løpet av den perioden eg brukte basiron ødela eg mange putetrekk :gjeiper: Jeg leste hvordan man bruker det, og så hev jeg pakkevedlegget... Var ivrig på å komme i gang. Bruker helt hvite putetrekk så det er ingen fare. Men takk for tipset! Kjenner at det virker. Men blir veldig rar på huden rundt munnen. "Ru" og kløende til tider. Det er sterke greier.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Du må være VELDIG forsiktig med basiron! Bland det ut med 80% fuktighetsgivende hudkrem, og de resterende 20% skal være en liten dært basiron. Mange sier at man må pøse på med masse for å få en effekt - men det tørker ut huden og gjør det bare verre over tid. Hvis man ikke bruker det sammen med en god hudkrem kan man tørke ut huden sin fullstendig. Been there, done that Og ja, det har en litt kornete konsistens. Jeg foretrekker å kun bruke det om natten, ettersom natt OG dagbruk kan bli litt for intenst for huden.
Gjest Pittelillemeg Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Du må være VELDIG forsiktig med basiron! Bland det ut med 80% fuktighetsgivende hudkrem, og de resterende 20% skal være en liten dært basiron. Mange sier at man må pøse på med masse for å få en effekt - men det tørker ut huden og gjør det bare verre over tid. Hvis man ikke bruker det sammen med en god hudkrem kan man tørke ut huden sin fullstendig. Been there, done that Og ja, det har en litt kornete konsistens. Jeg foretrekker å kun bruke det om natten, ettersom natt OG dagbruk kan bli litt for intenst for huden. Jeg bruker det også kun om natta. Kan jeg bruke det slik: rens - ansiktsvann - basiron - fuktighetskrem? Men merker at det virker! Har jo begynt på noen MD-produkter, men jeg har brukt Basiron kun ei uke og er nå for første gang på evigheter HELT kvisefri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå