Gjest Lubbenogheit;) Skrevet 13. januar 2011 #1 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja,hva synes dere menn om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tror det er kjedelig, siden overvektige mennesker har dårlig kondis... Bortsett fra det er det vel egentlig ikke noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 14. januar 2011 #3 Del Skrevet 14. januar 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lubbenogheit;) Skrevet 14. januar 2011 #4 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå snakker jeg for meg selv,og Ja jeg har ikke veldig bra kondis. MEN trenger man virkelig idrettsutøver-kondis for å ha dampende het sex? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. januar 2011 #5 Del Skrevet 14. januar 2011 Det fins da veldig mange slanke mennesker med dårlig kondis også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. januar 2011 #6 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå snakker jeg for meg selv,og Ja jeg har ikke veldig bra kondis. MEN trenger man virkelig idrettsutøver-kondis for å ha dampende het sex? For meg er det viktig, for da kan man holde på lenge i alle slags merkelige stillinger. Det fins da veldig mange slanke mennesker med dårlig kondis også Absolutt, å det er kjedelig å ha sex med dem hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theia Skrevet 14. januar 2011 #7 Del Skrevet 14. januar 2011 Det beste må vel være om man klarer å slå seg løs og være uhemma, ikke tenke på kropp eller hva den andre synes, bare nyte. Og da tenker nå jeg at stor eller liten kropp er litt underordnet Hilsen ei som har stor kropp, og som aldri har slitt med at hun ble sliten før begge var fornøyd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 14. januar 2011 #8 Del Skrevet 14. januar 2011 For meg er det viktig, for da kan man holde på lenge i alle slags merkelige stillinger. Absolutt, å det er kjedelig å ha sex med dem hehehe Altså. Jeg må bare få legge til noe her. Selv litt større mennesker kan ha sex i merkelige stillinger, det kommer an på hvor myk man er! Jeg er en størrelse 44/46 (som er de øverste størrelsene i vanlige butikker), og kjæresten min blir stadig overrasket over hva vi får til i senga. Så det så! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har en tresifra vekt, og bruker str 48 - 50. Men det legger faktisk ikke noen begrensninger på sexlivet mitt. Kanskje, om han skulle få behov for å løfte meg ;-) Jeg har heller ikek dårlig kondis eller svetter mye. Jeg er derimot veldig sterk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2011 #10 Del Skrevet 14. januar 2011 Har prøvd sex med ei stor dame en gang. Legger kraftige begrensninger på hvilke stillinger man kan bruke og hvor lenge man kan holde på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Del Skrevet 14. januar 2011 Kommer helt ann på hva du mener med stor og lubben TS. Det varierer så mye mellom mennesker, at et bilde hadde nok hjulpet endel for folk å avgjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bob Skrevet 14. januar 2011 #12 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja,hva synes dere menn om det? Tja. Den desidert beste blowjobben jeg noensinne har fått var fra et relativt stor dame. Så ikke på henne som et objekt i det hele tatt(fordommer ). Tok ikke hintet før hun fulgte etter meg ut og mer eller mindre "overfalt" meg når vi var alene.Og jeg lot meg rive med. tenkte vel pokker heller... Største puppene jeg har massert også. Ny og knall opplevelse. Så dømme en bok etter omslaget betyr at man kan gå glipp av mye bra sex. Hun var vill og heit som få andre. God opplevelse. Så om kona skulle legge på seg så vil ikke bry meg om det faktisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrika89 Skrevet 14. januar 2011 #13 Del Skrevet 14. januar 2011 Det kommer jo ann på hva du definerer som stor. Jeg selv er str 42 i klær, har aldri problemer hverken med stillinger eller kondis for den saks skyld. Sex er deilig i alle størrelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M27 Skrevet 14. januar 2011 #14 Del Skrevet 14. januar 2011 Det spørs hva du mener med "store damer". Jeg er 27, godt over snittet veltrent, høyt utdannet, og er tenner vanvittig på lubne jenter (5-10kg over normalvekt). Lubne jenter er vanvittig sexy i mine øyne - de er myke, feminine og har deilige former. Jeg kommer til å gifte meg med ei slik, som jeg ikke akkurat skal knulle lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. januar 2011 #15 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså. Jeg må bare få legge til noe her. Selv litt større mennesker kan ha sex i merkelige stillinger, det kommer an på hvor myk man er! Jeg er en størrelse 44/46 (som er de øverste størrelsene i vanlige butikker), og kjæresten min blir stadig overrasket over hva vi får til i senga. Så det så! Hvor myk man er? Jeg ser ikke hvordan det skal ha noen ting å si. Jeg har en tresifra vekt, og bruker str 48 - 50. Men det legger faktisk ikke noen begrensninger på sexlivet mitt. Kanskje, om han skulle få behov for å løfte meg ;-) Jeg har heller ikek dårlig kondis eller svetter mye. Jeg er derimot veldig sterk Svette spiller ingen rolle, men at du har god kondis er noe jeg faktisk ikke greier å tro på. Med en stor kropp, enten den er lagd av muskler eller fett, får hjertet en helvetes jobb, og det samme med lungene. Mulig du har god kondis i forhold til vekta di, men jeg sliter med å tro at det tatt en times joggetur uten å være helt kjørt etterpå. Har prøvd sex med ei stor dame en gang. Legger kraftige begrensninger på hvilke stillinger man kan bruke og hvor lenge man kan holde på.. Det er min mening også... Det finnes mange stillinger hvor man er nødt til å kunne løfte dama. Det er jo egentlig bare de helt standard stillingene som man ikke trenger å gjøre det på noen måte, og i mine øyne er det kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #16 Del Skrevet 14. januar 2011 Svette spiller ingen rolle, men at du har god kondis er noe jeg faktisk ikke greier å tro på. Med en stor kropp, enten den er lagd av muskler eller fett, får hjertet en helvetes jobb, og det samme med lungene. Mulig du har god kondis i forhold til vekta di, men jeg sliter med å tro at det tatt en times joggetur uten å være helt kjørt etterpå. Nå er ikke jeg overvektig, men jeg kan ikke jogge sammenhengende i 30min en gang. Uansett kan jeg ri og herje i senga så busta fyker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. januar 2011 #17 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå er ikke jeg overvektig, men jeg kan ikke jogge sammenhengende i 30min en gang. Uansett kan jeg ri og herje i senga så busta fyker. Som jeg nevnte tidligere i tråden, syns jeg det er kjedelig å ha sex med jenter som har dårlig kondis uavhengig av vekt. Hvis du ikke greier å jogge i en halvtime, så greier du ikke ri å herje i senga like lenge som en som kan jogge i en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YOURFATHER Skrevet 14. januar 2011 #18 Del Skrevet 14. januar 2011 Som jeg nevnte tidligere i tråden, syns jeg det er kjedelig å ha sex med jenter som har dårlig kondis uavhengig av vekt. Hvis du ikke greier å jogge i en halvtime, så greier du ikke ri å herje i senga like lenge som en som kan jogge i en halvtime. Slutt og drit deg ut. Det er bare blautfisker som absolutt må ha ei dame som kan knulle dem. Menn som er bra trent, KNULLER - de blir ikke knullet. Ro dere ned damer. Menn vil pule dere uansett! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #19 Del Skrevet 14. januar 2011 Som jeg nevnte tidligere i tråden, syns jeg det er kjedelig å ha sex med jenter som har dårlig kondis uavhengig av vekt. Hvis du ikke greier å jogge i en halvtime, så greier du ikke ri å herje i senga like lenge som en som kan jogge i en halvtime. Haha, jaja. Deg om det. Det handler nok langt mer om motivasjonen som ligger i sex kontra jogging. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. januar 2011 #20 Del Skrevet 14. januar 2011 Haha, jaja. Deg om det. Det handler nok langt mer om motivasjonen som ligger i sex kontra jogging. Okei, så du kan ikke jogge i 30 min, men siden du er supermotivert til sex, får du plutselig en kondis som er like bra som folk som i utgangspunktet har bedre kondis enn deg? Hva om de blir motiverte til sexen da? Vil ikke de få bedre kondis av det? Mennesker med god kondis holder ut lengre, fordi kroppen dems er utstyrt med bedre oksygenopptak, et sterkere hjerte og muskler som er bedre tilpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå