Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld :)

Jeg fikk min skolepc etter halve 1. klasse på vgs. Nå har batteriet blitt mye dårligere. Jeg kan ikke ta ut laderen uten at den slår seg av momentant! Da jeg fortalte dette til It avdelingen, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne gjøre noe.

Jeg har jo måttet betale for denne? Jeg må fortsatt betale ut dette året også. Den har også blitt betydelig mye tregere. Det tar 2 min å gå fra side til side.

Noe jeg kan gjøre?

Skrevet

Kjøpe nytt batteri på ebay?

Skrevet

Kjøpe nytt batteri på ebay?

Da kjøper jeg heller ny pc tror jeg :) men tenkte de på skolen burde gi meg en ny en eller noe?

Skrevet

Tviler på de gir deg ny.

Skrevet

Tviler på de gir deg ny.

Dårlige nyheter da :P synd at jeg må betale for den.

Skrevet

da hadde jeg heller brukt 25-30 dollar på ett batteri enn mange tusen på en pc :P

Skrevet

Jo da :) men den er jo veldig treig i tillegg, så kan jo kjøpe en minipc eventuelt. Men hører med it folket i morgen, så får jeg se :)

Gjest Applestore
Skrevet

Vi fikk nye batterier til skoledataene våre.. Vi skulle bare vise hvor dårlig det var, og da fikk vi nytt. Og uansett hva som var galt med dem, løp vi opp og alt ble fikset.

Kanskje det bare er noen få skoler som praktiserer dette?

Skrevet

Vi fikk nye batterier til skoledataene våre.. Vi skulle bare vise hvor dårlig det var, og da fikk vi nytt. Og uansett hva som var galt med dem, løp vi opp og alt ble fikset.

Kanskje det bare er noen få skoler som praktiserer dette?

Å, det hørtes bra ut! Da jeg var å snakket med de på skolen, fikk jeg ikke det svaret ihvertfall!

Gjest Applestore
Skrevet

Å, det hørtes bra ut! Da jeg var å snakket med de på skolen, fikk jeg ikke det svaret ihvertfall!

Men det er ikke sikkert din skole har det tilbudet? Jeg er fra de første som fikk skolepc fra skolen. De forskjellige pc merkene har sikkert forskjellige avtaler med skoler og slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...