Gå til innhold

Hva er det perfekte treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med en treningssenteride i magen. Min visjon av et treningssenter:

Rimelig månedsleie, ingen bindingstid. Kr 349,- de første 9 månedene, deretter kr 249,- Det skal koste kr 300 å melde seg inn. Senteret skal være ubetjent, innmelding foregår pr pc på stedet.

Senteret skal bestå av nesten bare gruppetrening. Zumba, pilates, aerobic, step, ulike les millsklasser. I tillegg skal det være noen tredemøller samt litt apparater/manualer. Her skal nemlig også kjøres PT.

Lekre garderober, kul belysning, innredning skapt av interiørdesigner.

Et slikt treningssenter finnes ikke på vestlandet pr nå, og min drøm er å starte opp for meg selv.

Har du noen innspill til hva som er viktig for deg, og hva du ville ønsket deg av ditt treningssenter? (leker jo også litt med tankene om at dette skal være rene "damesentre" - altså kun for damer....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker egentlig at senteret er betjent, jeg, da. Gir litt mer stemning og gjør det mer personlig. Sett at disse menneskene er hyggelige, da, så klart.

Men for å nevne noe, så ville jeg sagt badstue. Eventuelt muligheter for barnepass. Mange mødre som ikke kan la barna være hjemme alene men ikke har noe sted å levere dem i mellomtiden.

Er forresten veldig glad i gruppetimer, men personlig tror jeg at folk er glad i å kunne gjøre begge deler like mye.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...