AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #21 Del Skrevet 14. januar 2011 Da jeg var 16 ble jeg sammen med en på 24. Det var ikke den store kjærligheten, men han var verdens snilleste mann og gjorde meg lykkelig tiden det varte:) Foreldrene mine fokuserte også på nettopp det - hvor mye mer lykkelig jeg virket etter at vi ble sammen. Endte med at jeg rett og slett gikk lei. Jeg var jo ung. Angående snakk og sånn. Det gikk en god del snakk i forholdet vårt, men det var bare fordi mine jevngamle "venninner" ble misunnelige på at jeg fant meg en eldre kjæreste og begynte en slags konkurranse bak ryggen min, om å ligge med en som var eldre enn han igjen. Tragisk. Jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #22 Del Skrevet 17. januar 2011 Bare å prate med han om det. Er han en skikkelig mann så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #23 Del Skrevet 17. januar 2011 Er han en skikkelig mann går han ikke inn i et forhold med en 16-åring. Djeez, hun kommer ikke inn på utesteder engang! Det er ikke aldersforskjellen jeg reagerer på. Hadde hun vært 20 og han 28 hadde saken stilt seg helt annerledes. Da hadde hun levd litt, erfart litt, gått ferdig skole, blitt ferdig utviklet fysisk... Ja, i det hele tatt. Hva vil en 24-åring med en 16-åring?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 17. januar 2011 #24 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg var sammen med en på 24 da jeg var 16. Hva vil en 24åring med en 16åring? Vel, han var opptatt av at det ikke var for sex, men han følte at vi var ganske like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå