Gå til innhold

jeg er 16, han er 24

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har møtt en gutt, han er så utrolig herlig. og jeg tenker på han hele tiden! men det som er dumt er at han er 24 :( og jeg er bare 16. jeg kjenner han ikke super godt, men han virker såå jævli ( unnskyld språket ) grei. hvis det hadde skjedd noe mellom meg og han, så vet jeg jo at folk hadde begynt å snakke om det og alt mulig! VET han er myye eldre enn meg, men. jeg liker han så godt. aner ikke hva jeg skal gjøre! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bor du på landet? da er det jo nesten helt forventa at dere skal bli sammen, og at du ender opp gravid? :) go for it

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du på landet? da er det jo nesten helt forventa at dere skal bli sammen, og at du ender opp gravid? :) go for it

morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da bare fortelle han det og ta det derfra. er ikke vits å sitte å ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 24-åring er vel strengt tatt en mann, ingen gutt.

ja man skulle tro det. er 24 selv og er langt ifra mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg reknar med du bur på bygda, sida du sei folk vil byrje å snakke om dykk.

Men det er jo akkurat på bygda/landet det er sosialt akseptert å bli saman med ein eldre fyr! Heilst då ein ungkar som bur heime hos mor. "Forlove" deg før du har fylt 18, og føde han 2-3 arvingar før du har fylt 20. Deretter bli forlatt av han fordi du er blitt feit og kjedeleg etter alle barnefødslane. Standard love story frå bygda.

Men go for it jente, kan jo hende han er den store kjærleiken.

Endret av Raina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

At du som 16-åring faller for en på 24 er ingen krise. Det jeg ville hatt større problemer med å forstå er hva en 24-åring kan se i en 16-åring.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har møtt en gutt, han er så utrolig herlig. og jeg tenker på han hele tiden! men det som er dumt er at han er 24 :( og jeg er bare 16. jeg kjenner han ikke super godt, men han virker såå jævli ( unnskyld språket ) grei. hvis det hadde skjedd noe mellom meg og han, så vet jeg jo at folk hadde begynt å snakke om det og alt mulig! VET han er myye eldre enn meg, men. jeg liker han så godt. aner ikke hva jeg skal gjøre! :/

Gjør deg ferdig med utdannelsen din først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dere er jo på helt forskjellige faser i livet. Han er garantert ferdig å studere, er klar til å få hus, bil og kanskje barn, mens du er en tenåring som er grodd fast i pulten på VGS noen år til.

Og for å være helt ærlig... hvorfor går en 24 år gammel MANN etter en 16 år gammel TENÅRINGSJENTE? Ikke kjeft meg huden full, men er han en tosk som er for barnslig til å skaffe seg en jente på sin egen alder? Hva er ditt inntrykk av han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Men det er jo akkurat på bygda/landet det er sosialt akseptert å bli saman med ein eldre fyr! Heilst då ein ungkar som bur heime hos mor. "Forlove" deg før du har fylt 18, og føde han 2-3 arvingar før du har fylt 20. Deretter bli forlatt av han fordi du er blitt feit og kjedeleg etter alle barnefødslane. Standard love story frå bygda.

Det var da voldsomt til fordommer her :nei: Jeg er selv fra bygda, men det er ikke slik det er her jeg bor!

Jeg ble sammen med min nåværende samboer da jeg var 16 og han 24. I dag er jeg 25 og han 32. Vi har det godt sammen, flyttet sammen etter 2.5 år sammen. Min samboer bodde ikke hjemme hos mammaen sin. Vi har ingen unger heller, så det så!

Kjære TS, ikke bry deg om andre! Spesielt ikke disse dumme kommentarene inne her. Ingen, absolutt ingen har kommentert aldersforskjellen vår. Hvis noen har snakket om det så er det bak vår rygg, og vel da, da får de bare ha det så godt! Lytt på magefølelsen ;)

Endret av Glad i reiser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs nå eller glemte du bare ironiflagget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt til fordommer her :nei: Jeg er selv fra bygda, men det er ikke slik det er her jeg bor!

Jeg ble sammen med min nåværende samboer da jeg var 16 og han 24. I dag er jeg 25 og han 32. Vi har det godt sammen, flyttet sammen etter 2.5 år sammen. Min samboer bodde ikke hjemme hos mammaen sin. Vi har ingen unger heller, så det så!

Eg óg kjem frå bygda. Og det er vel derfrå eg har fått "fordommane" mine, sidan det eg beskreiv, er standard der eg kjem frå.

Av alle i min gamle vennegjeng, er det berre eg som har komt meg vekk frå bygda, og ikkje har 2 born med ein på 30 i ein alder av 20 år, og tilbringar dagane med å sitje på kafè for pengar dei har fått av NAV.

Men flott for deg at det ikkje gjekk slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle i min gamle vennegjeng, er det berre eg som har komt meg vekk frå bygda, og ikkje har 2 born med ein på 30 i ein alder av 20 år, og tilbringar dagane med å sitje på kafè for pengar dei har fått av NAV.

Og hvorfor har det blitt sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor har det blitt sånn?

Dei fleste gjekk aktivt inn for å bli gravide, slik at dei ville få økonomisk støtte og ei god unnskyldning for å ikkje fortsette vidare på skule. I tillegg er det status på bygda å kapre ein eldre fyr, og når du greier å skaffe han ungar i tillegg, er jo alt heilt toppers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei fleste gjekk aktivt inn for å bli gravide, slik at dei ville få økonomisk støtte og ei god unnskyldning for å ikkje fortsette vidare på skule. I tillegg er det status på bygda å kapre ein eldre fyr, og når du greier å skaffe han ungar i tillegg, er jo alt heilt toppers.

Beklager kapringen av tråd, TS,

men jeg kjenner at dette irriterer meg. 'Status på bygda'? Hvilken bygd kommer du fra? Det er ihvertfall ikke slik der jeg kommer fra. De unge mødrene jeg kjenner føler seg sett ned på og sladret om - og det blir de jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager kapringen av tråd, TS,

men jeg kjenner at dette irriterer meg. 'Status på bygda'? Hvilken bygd kommer du fra? Det er ihvertfall ikke slik der jeg kommer fra. De unge mødrene jeg kjenner føler seg sett ned på og sladret om - og det blir de jo også.

Har eg sagt det er slik overalt? Eg sei det er slik der eg kjem frå. Og om det irriterar deg, så er det ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan se at de som ikke er noen skolelys og som ikke føler for å flytte, kan se dette som en lettvint vei å gå i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...