katt1 Skrevet 16. januar 2011 #41 Skrevet 16. januar 2011 Denne stedatteren din seiret ihvertfall ikke, nå som hun får "besøke" sin far hver 14. dag. Jeg skal prøve å la være å dømme, men jeg har en følelse av at det blir et aldri så lite oppgjør mellom far og datter (og muligens deg) noen år frem i tid. Mulig det men mannen min hadde nok uansett ikke vært sammen med mamman til barnet. Og som jeg skrev var dette tøft for alle parter. Og følelser kan man ikke styre. At barn er hos sin far hver 14,dag er ikke unormalt. Sorry men sånn er mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #42 Skrevet 16. januar 2011 Mulig det men mannen min hadde nok uansett ikke vært sammen med mamman til barnet. Og som jeg skrev var dette tøft for alle parter. Og følelser kan man ikke styre. At barn er hos sin far hver 14,dag er ikke unormalt. Sorry men sånn er mitt liv. Hvordan er forholdet mellom deg og moren da?
Gjest Dainty Skrevet 16. januar 2011 #43 Skrevet 16. januar 2011 Mulig det men mannen min hadde nok uansett ikke vært sammen med mamman til barnet. Og som jeg skrev var dette tøft for alle parter. Og følelser kan man ikke styre. At barn er hos sin far hver 14,dag er ikke unormalt. Sorry men sånn er mitt liv. Nei, dessverre ikke. Voksne har en tendens til å beleilig overbevise seg selv om at "barna klarer seg", det viktigste i livet er jo uansett å følge den romantiske kjærligheten. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #44 Skrevet 16. januar 2011 Nei, dessverre ikke. Voksne har en tendens til å beleilig overbevise seg selv om at "barna klarer seg", det viktigste i livet er jo uansett å følge den romantiske kjærligheten. Ja, ikke sant.. Man kan ikke styre følelser, men man kan styre handlinger. Men dette hører jo ikke den type personer på. Men det er vel det de sier for å rettferdiggjøre det man har gjort. Lurer også på hvordan forholdet til moren er? 1
Gjest Sommertid Skrevet 16. januar 2011 #45 Skrevet 16. januar 2011 Jeg synes katt1 får mye tyn her. Jeg synes det er bra at folk tørr å være ærlige her inne, og det er helt greit å være uenige. Men noen ganger så følger man hjertet og ikke fornuften. At katt1 og mannen som var i forhold fant hverandre betyr ikke at det har gått ut over barnet. Noen ganger er det det mest praktiske å kun se barnet annen hver uke. Jeg tviler sterkt på at mannen til katt1 driter i barnet sitt til tross for at det ble slutt mellom han og barnets mor pga utroskap. Når det er sakt så tror jeg TS burde komme seg videre. Det høres for meg ikke ut som om denne mannen er intressert lenger, eller at han noen gang har hatt planer om å gå fra sin kone. 1
katt1 Skrevet 16. januar 2011 #46 Skrevet 16. januar 2011 Hvordan er forholdet mellom deg og moren da? helt greit,vi snakker kun om barnet.
Gjest en lørdags gjest Skrevet 16. januar 2011 #48 Skrevet 16. januar 2011 Lørdagsgjest. Ja, jeg har fortalt han hvor mye det betyr for meg og jeg nærmest ba om bekfreftesle på det her om dagen. Men han svarte ikke på det. Han blei stille. Han sa ikke at jeg skulle fortsette å vente og at det var bra og at jeg måtte henge i. Han sa ingenting sånn når jeg sa jeg trengte det. Høres ikke så bra ut... Selv om noen kan slite med å gi bekreftelse til andre i perioder det stormer mye (erfaring her), så høres ikke tausheten bra ut. Enten vil han ikke gi bekreftelse, eller så klarer han ikke. At han ikke ber deg vente, kan mer forstås, i mine øyne, men husk, jeg kjenner han ikke. Om ting vil ta tid, er det ikke bare å be noen vente på en i åresvis... Men det er kanskje ikke saken her. Må nok si meg enig med en del andre, ut fra det som har kommet fram her, høres litt ut som han er på vei tilbake til samboer nå... Men igjen, det er du som kjenner mannen, ikke vi. Jeg svarer kun ut fra fakta du oppgir. Den eneste som kan gi deg svar nå, er nok han. Så taus som han er, kan du vel spørre han om han har gått tilbake til samboer, og anser dere for avsluttet. Kan være hardt, men den mest effektive måten å få et svar på... Kanskje han er for feig til å avslutte med deg, og venter på at du skal gjøre det...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #49 Skrevet 16. januar 2011 Jeg opplevde nesten det samme,xen til mannen min var gravid da jeg møtte han. Jeg sitter her nå lykkelig gift og får en stedatter på besøk hver 14.dag. Tøft da det sto på men jeg seiret. Hva vant du? En mann som går fra en gravid partner til fordel for deg? I sånne scenarioer ser jeg bare for meg en vinner, og det er hans eks. Hun fikk, selv om det er vondt, se hva slags fyr han er, og fikk muligheten til å treffe en bedre mann. Ellers er det bare tapere. Datteren, som bare ser pappaen sin hver 14 dag. Mannen din, som har fått en dame som deg (som, etter innleggene dine her å dømme, er ganske egoistisk). Og deg, som sitter med en mann som vi andre ikke ville tatt i med ildtang. Man kan selvfølgelig ikke nekte noen å være sammen med den man elsker om man er i et ulykkelig forhold, men å gå fra en kvinne som er gravid er så lavt som man kan synke. En mann som gjør det er ikke en mann i mine øyne. Du sier at man ikke kan styre følelsene sine, og da jeg leste det tenkte jeg at her er karma i full gang allerede. Det sier meg at du er en sånn person som mener at følelser må leves ut uansett hvordan det påvirker andre rundt deg. Jeg har møtt endel kvinner som deg, og de ender som regel opp alene. Eller med en patetisk mann som er for feig til å gå. Hva i all verden er det som gjør at sånne damer som deg (og TS også) tror at de følelsene disse mennene har for dere er så utrolig annerledes enn dem de hadde for konene/ eksene en gang i tiden?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #51 Skrevet 16. januar 2011 Er ikke helt meg og lyve. Nei, det er jo helt tydelig. Hørt om å skåne andre innimellom eller er du av den typen som mener at alt skal på bordet hele tiden? Får håpe at han neste gang også er like ærlig og forteller det til deg med en gang han har blitt forelsket i en ny. Om noen vil ha han da...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #52 Skrevet 16. januar 2011 TS, hold deg unna! Det er snakk om å ødelegge en familie her! Vondt for deg, javel, men du har faktisk involvert deg med en opptatt mann! Nå har han fått barn med henne, og noe følelser har han nok for henne siden han ikke har gått ennå, og da bør du backe unna. Her er det andre ting som er viktigere enn dine følelser, og det er et barn. Om han vil ha deg, så får han ta det valget selv, men hold deg unna! 1
camilla1 Skrevet 16. januar 2011 #53 Skrevet 16. januar 2011 Er enig med mange brukere her som mener du burde holde deg unna:) For din egen skyld,det er fåtallet som velger elskerinna. Prøv å gå videre og finn en snill mann som bare er din
prusken Skrevet 16. januar 2011 #54 Skrevet 16. januar 2011 Jeg opplevde nesten det samme,xen til mannen min var gravid da jeg møtte han. Jeg sitter her nå lykkelig gift og får en stedatter på besøk hver 14.dag. Tøft da det sto på men jeg seiret. Hmmm. Jeg er ikke så sikker på det? Min eks var utro og gikk fra meg og ungene. Han er fremdeles sammen med henne, men det hun ikke vet er at han flere ganger har spurt om jeg vil ta han tilbake. Jeg har sagt nei, er ikke interessert i utro menn, og så har han gått tilbake til henne fordi han ikke vil være alene. Hun er sånn som deg, som forventer sannhet, men du skal ikke ta deg for gitt at din mann er 100% ærlig med deg fordet om du er det. Menn kan være noen skikkelig patetiske skapninger. Heldigvis finnes det noen bra der ute også, men de oppfører seg ikke sånn
Gjest nb Skrevet 18. januar 2011 #55 Skrevet 18. januar 2011 Mannen min var utro mens jeg var gravid. Hun falt totalt for han og ble hans elskerinne. Hun var full av forhåpninger om at han skulle gå fra meg og at de skulle bli i lag. Det er snart to år siden og vi er lykkligere enn noen gang. Han måtte bare få en vekker og se ha han holdt på å tape. Så den som fikk det værst var nok elskerinnen. Jeg fikk et bedre ekteskap og en mann som ikke tok meg for gitt lengre. Hun var fortsatt knust et år etter. Så godt råd, hold dere unna gifte menn. Enten er de ikke verd å samle på, eller så bruker de deg bare når de har ei livskrise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå