meg525 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hei For noen uker siden hadde jeg 2 kviser på haken. Etter at de gikk vekk,så sitter jeg igjen med to røde merker,der kvisene en gang var. De står ikke ut eller noe, er glatt som huden. Går disse vekk av seg selv? Eller er det noe jeg kan gjøre for å få de vekk? På forhånd takk for hjelpen!
meg525 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Ingen som vet? Vil det gå bort av seg selv? Eller kan en hudlege/hudpleier få fjernet de?
CafeLatte Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 De går bort av seg selv, men det vil ta tid. Ta sink kosttilskudd da heles huden fortere.
lillelilje Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Det finnes hudpleieprodukter som hjelper huden med å fornye seg samt bleke flekker/arr i huden. Dette hjelper utrolig for meg ihvertfall. Jeg liker Jan Marini sine produkter. Hvis det kun er snakk om to små prikker på haken er det kanskje ikke verdt det, men hvis man sliter med mange arr etter akne er dette absolutt å anbefale.
meg525 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2011 De går bort av seg selv, men det vil ta tid. Ta sink kosttilskudd da heles huden fortere. Takk for tips! Vet du hvor man får kjøpt dette på nettet?
wahaj Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Takk for tips! Vet du hvor man får kjøpt dette på nettet? http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Mineraler/Sink/Zink-20mg.htm Der er det billig
CafeLatte Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Mineraler/Sink/Zink-20mg.htm Der er det billig
meg525 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2011 Hvis dette ikke hjelper,og jeg fortsatt har merkene etter noen måneder,hva gjør jeg da? Vil de til slutt forsvinne? Eller kan jeg fjerne de hos hudlege/hudpleier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå