Tussilago_2 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hei Noen som har abbonoment Ludo mobil terningskast 6??? Er dere fornøyde?? Noen skjulte utgifter jeg ikke ser med engang? (feks må betale per mnd.. eller lignende...?)
Solbærsaft Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har dette abonnementet. Syns jeg bruker abonnementet middels mye. Hovedsakelig sms, men også litt ringing. Du får 185 kroner i måneden som du må bruke opp før du får regning. Bruker du 185 kroner eller mindre, får du ikke regning for den måneden i det hele tatt. Bruker du mer, betaler du kun for bruken utover 185 kroner. Nå skal jeg straks betale neste faktura, på hele 32 kroner! Jeg er kjempefornøyd og har hatt dette abonnementet i 9-10 måneder. Ikke hatt noe problemer med nettet, og koslige lave regninger.
L. Kennedy Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har også terningkast 6. Kjempefornøyd med det, har hendt at jeg ikke får faktura i det hele tatt
Solbærsaft Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har også terningkast 6. Kjempefornøyd med det, har hendt at jeg ikke får faktura i det hele tatt JA! :D Dette har skjedd meg to ganger (2 av 9-10 måneder uten faktura er ikke dårlig!) - i tillegg til at fakturaene jeg faktisk får er lave (så lenge jeg ikke har vært i utlandet, da. Men dette abonnementet er ikke noe dyrere enn andre når man er utenfor norge).
Tussilago_2 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2011 takk.. Da skal jeg teste selv;-)
juliane Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Jeg får faktura ca annenhver måned, og da på 30-40 kroner. Bruker ikke telefonen enormt mye, men har ikke fasttelefon, så endel ringing og sms blir det jo.
Leifr Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Dette har skjedd meg to ganger (2 av 9-10 måneder uten faktura er ikke dårlig!) Jeg har det omvendt; jeg har fått faktura to ganger. Nå har jeg 22 kroner å betale... Aner ikke om dette selskapet kommer til å overleve i lengden, men så lenge de holder det gående har jeg nesten gratis mobil.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har hatt dette abonnementet siden januar 2010, og har til nå ikke fått en eneste regning fra Ludo Mobil. Har altså ikke betalt for mobilbruken min på over ett år. Med andre ord er jeg kjempefornøyd.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har hatt dette abonnementet siden januar 2010, og har til nå ikke fått en eneste regning fra Ludo Mobil. Har altså ikke betalt for mobilbruken min på over ett år. Med andre ord er jeg kjempefornøyd. Hvordan er dèt mulig? Ikke betalt noe som helst..?
kaprifolen Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Hadde Ludo 3-4 mnd, men annet abb. Ikke EN gang klarte de å få fakturaen riktig, alltid i deres favør. De fungerer fryktelig dårlig med visse smartphoner. Ustabilt nett, ikke mms som funker. Dårlig kundeservice de fleste gangene også. De klarte ikke en gang å avslutte meg riktig, og prøvde å sende en faktura til inkasso for forbruk som liksom skjedde 2mnd etter at jeg byttet tilbake til min gamle leverandør. Styr unna Ludo.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 Hmm. men det står ikke noe på sidene deres at man ikke får faktura hvis man ikke bruker hele beløpet? noen andre som har erfaringer med de i forhold til smarttelefeon?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 Hvordan er dèt mulig? Ikke betalt noe som helst..? Det er mulig fordi jeg aldri bruker over 185,- per måned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå