Mr.P Skrevet 13. januar 2011 #1 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei jeg skal på en date i oslo. men bor ikke der selv. noen som har noen gode ider på hva jeg kan ta hun med på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realisten Skrevet 13. januar 2011 #2 Del Skrevet 13. januar 2011 Jasså du skal på date med en du har truffet på nett. Hun er vel heller ikke fra oslo, men enklest for dere begge å møtes der? Det beste er å dra inn på forhånd først og sjekke ut kafeer eller utesteder dere kan gå på. Er du under 17 er det kleint uansett, og ikke noe spess dere kids kan gjøre unntatt å henge på kjøpesenterne. Mitt personlige råd er å la det ligge. Ta deg en runk og vent til du møter en kvinne på normalt gammaldags vis. Ekte kjemi skapes ikke over nett, det skapes ansikt til ansikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 13. januar 2011 #3 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei jeg skal på en date i oslo. men bor ikke der selv. noen som har noen gode ider på hva jeg kan ta hun med på??? Hei TS, det er umulig å gi noen tips så lenge du ikke sier noe om: Hvor gamle er dere? Hva liker dere av utelivstilbudene? Hvor god råd har dere? Dårlig erfaring med nettdating, Realisten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.P Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 13. januar 2011 ja litt info kanskje ja vi er begge 24år og det er ikke en nett date vi kjener hverandre men ikke oslo har ikke all verden av penger trenger en plass pg spise en go midag og litt underholdning ikke kino da jeg ikke er inntrisert i og ikke se på daten min siden hun er ubeskrivelig søt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardrock Skrevet 13. januar 2011 #5 Del Skrevet 13. januar 2011 Curry & Ketchup på Majorstua er ganske rimelig og bra. Er du ute etter noe litt flottere er Vognmand Nilsen på Grønland et fint sted. 3-retters til 345. Rice Bowl ved Youngstorget er også ålreit og sentralt. Etterpå kan du jo f.eks. stikke på Tilt for å spille shuffleboard og ta noen pils. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L. Kennedy Skrevet 13. januar 2011 #6 Del Skrevet 13. januar 2011 Egons er casual og greit, Byporten rett ved Oslo S. Hva med konsert, hvis det finnes noe som frister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 14. januar 2011 #7 Del Skrevet 14. januar 2011 Hei TS! Det er masse koselige date-steder i Oslo. Four Seasons i Vika, Dinner ved Nasjonalteateret, Arakataka ved Youngstorget, Gutta fra Calcutta på Alex Kiellands plass, Pizza da Mimmmo på Solli, Villa Paradiso, Nighthawk Diner og Nye Anarkali på Grunerløkka... Masse å velge mellom Underholdning utenom kino... Ikke lett. Bowling? Museum? Galleri? Arrangement på Litteraturhuset eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå