Lille_Lotta Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hva skulle boken din hete og handle om?
Xaphan Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Vi vil vel ikke gi ut de beste ideene våre her 2
Gjest Spinell Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg vil av flere grunner ikke gå i detalj, men det måtte enten blitt en fagbok innen mitt arbeidsområde (trolig med flere medforfattere) eller en krim. Ulempene er at en fagbok trolig ville fenget kun noen helt spesielt interesserte, og at det går langt flere enn 12 på dusinet av krimforfattere og -bøker nå om dagen. Derfor ville neppe noen av prosjektene blitt særlig innbringende.
Egads_Memethon Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Dere andre, hiv dere på nanowrimo. Jeg har skrevet en roman alt
crazyforgum Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Jeg vil skrive om hvordan min forståelse av virkeligheten har utviklet seg - og hvordan det oppleves å stadig se verden med nye øyne. Og så tror jeg nok jeg kunne tenkt meg en sosiologisk studie og deretter fagbok om forumet "Kvinneguiden"
Tootikki Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Og så tror jeg nok jeg kunne tenkt meg en sosiologisk studie og deretter fagbok om forumet "Kvinneguiden" Ja, apropos det - hvor blir det av Milla-boka? :o
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 rent faglig skal jeg sannsynligvis gjøre det uansett, så det regner jeg ikke med. Men hvis jeg skulle skrive sånn helt privat - selvfølgelig skal den handle om meg selv Men har nok skjedd nok i livet mitt for noen bøker, for å si det slik. Hadde nok ikke skrevet autobiografi som sådan, heller roman der jeg kan låne litt eller mye fra virkeligheten. Men ikke utlevere andre da.
Gjest Valiant Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg har skrevet 4 bøker. Skal begynne på den 5 men det er bare noe jeg gjør for meg selv. Har ingen planer om og gi dem ut, Endret 22. januar 2011 av Valiant
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Den skal hete: Meg og mine 2000 erobringer Handle om? You guess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå